دوره 8 (1403)
دوره 7 (1402)
دوره 6 (1401)
دوره 5 (1400)
دوره 4 (1399)
دوره 3 (1398)
دوره 2 (1397)
دوره 1 (1396)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی
کاربرد زبانشناسی رایانشی برای پیشبینی سطحِ مهارت زبانیِ کتابهای درسی زبانآموزانِ فارسی
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت
صفحه 95-110
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی
صفحه 111-136
ریشهیابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی
صفحه 137-160
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی
صفحه 161-182
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان
صفحه 183-204
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت
صفحه 205-224
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی
صفحه 225-245
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی
صفحه 247-261