آ
-
آهور، توران
تاثیرات بازخورد شفاهی ضمنی، صریح و پیدایشی بر صحت دستوری، سلاست کلامی و نگرش زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 75-102]
ب
-
بابایی، عصمت
بررسی منتقدانه انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل جایگاه درسنامهها و تدریس دروس زبان تخصصی در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
-
باقری نویسی، رضا
تاثیر آموزش صریح فعالیت خروجی زبان اول/زبان دوم-محور بر یادگیری عروض معنایی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]
-
بیژنی، هومن
بررسی مهارت مصححین در سنجش مهارت گفتاری: بهره گیری از مدل چند وجهی راش [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 103-124]
پ
-
پارساییان، سیده فهیمه
دیدگاهی الهی در تهیه محتوای درسی آموزش زبان انگلیسی: تدریس اعضای بدن به فراگیران کودک و نوجوان [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]
-
پورصدوقی، ساره
پرورش سواد مقاومت در"باغ برنامهی آموزشی" زبان وادبیات پایداری [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
ت
-
تاجیک، لیلا
"لهجه ی آمریکایی رو خیلی دوست دارم" : تحقیقی در مورد درک مدرسان زبان انگلیسی از تدریس با توجه به پدیده ی جهانی شدن [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 125-150]
ح
-
حاجی غلام، محیا
بررسی فوکویی توزیع قدرت در نمایشنامه فاستوس اثر دیوید ممت [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 53-64]
-
حدیدی تمجید، نسرین
بررسی ادراک و عملکرد بازخورد اصلاحی معلمان ایرانی زبان انگلیسی باتوجه به هوش هیجانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 31-50]
ز
-
زاده درویش، فاطمه
تاثیر آموزش صریح فعالیت خروجی زبان اول/زبان دوم-محور بر یادگیری عروض معنایی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]
-
زارعی، مریم
تاثیرات بازخورد شفاهی ضمنی، صریح و پیدایشی بر صحت دستوری، سلاست کلامی و نگرش زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 75-102]
س
-
سعیداختر، افسانه
نقش واژهیابی و تولید در افزایش توانش همآییها [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 9-29]
-
سعیدی، مهناز
بررسی ادراک و عملکرد بازخورد اصلاحی معلمان ایرانی زبان انگلیسی باتوجه به هوش هیجانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 31-50]
-
سنگری، محمدرضا
پرورش سواد مقاومت در"باغ برنامهی آموزشی" زبان وادبیات پایداری [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
-
سید عسگری، سحر
نقش واژهیابی و تولید در افزایش توانش همآییها [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 9-29]
-
سیفوری، زهره
تاثیرات بازخورد شفاهی ضمنی، صریح و پیدایشی بر صحت دستوری، سلاست کلامی و نگرش زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 75-102]
ع
-
عطایی، محمود رضا
بررسی منتقدانه انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل جایگاه درسنامهها و تدریس دروس زبان تخصصی در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
ق
-
قهرمانی قاجار، سوسن
پرورش سواد مقاومت در"باغ برنامهی آموزشی" زبان وادبیات پایداری [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]
م
-
مجتبایی، نگین
"لهجه ی آمریکایی رو خیلی دوست دارم" : تحقیقی در مورد درک مدرسان زبان انگلیسی از تدریس با توجه به پدیده ی جهانی شدن [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 125-150]
-
محمد حسین پور، رسول
تاثیر آموزش صریح فعالیت خروجی زبان اول/زبان دوم-محور بر یادگیری عروض معنایی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]
-
محمدی، ناهید
بررسی فوکویی توزیع قدرت در نمایشنامه فاستوس اثر دیوید ممت [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 53-64]
-
مرعشی، حمید
به کارگیری فعالیت های شکاف در اطلاعات برای تقویت خواندن: نگاهی به زبان آموزان دارای الگوهای مختلف شناختی [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
-
مهدیزاده، پریسا
به کارگیری فعالیت های شکاف در اطلاعات برای تقویت خواندن: نگاهی به زبان آموزان دارای الگوهای مختلف شناختی [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]
ن
-
نریمانی واحدی، احسان
بررسی ادراک و عملکرد بازخورد اصلاحی معلمان ایرانی زبان انگلیسی باتوجه به هوش هیجانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 31-50]
-
نیکوکار، زینب
ایدئولوژی، و دستگاه های سرکوبگر و ایدئولوژیک دولتی در تاراج گیسو اثر الکساندر پوپ [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 103-115]
-
نیلی احمد آبادی، محسن
بررسی منتقدانه انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل جایگاه درسنامهها و تدریس دروس زبان تخصصی در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]
ه
-
هوروش، مونا
ایدئولوژی، و دستگاه های سرکوبگر و ایدئولوژیک دولتی در تاراج گیسو اثر الکساندر پوپ [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 103-115]