آ

  • آهور، توران تاثیرات بازخورد شفاهی ضمنی، صریح و پیدایشی بر صحت دستوری، سلاست کلامی و نگرش زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 75-102]

ب

  • بابایی، عصمت بررسی منتقدانه انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل جایگاه درس‌نامه‌ها و تدریس دروس زبان تخصصی در دانشگاه‌های ایران [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]

  • باقری نویسی، رضا تاثیر آموزش صریح فعالیت خروجی زبان اول/زبان دوم-محور بر یادگیری عروض معنایی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]

  • بیژنی، هومن بررسی مهارت مصححین در سنجش مهارت گفتاری: بهره گیری از مدل چند وجهی راش [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 103-124]

پ

  • پارساییان، سیده فهیمه دیدگاهی الهی در تهیه محتوای درسی آموزش زبان انگلیسی: تدریس اعضای بدن به فراگیران کودک و نوجوان [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 9-30]

  • پورصدوقی، ساره پرورش سواد مقاومت در"باغ برنامه‌ی آموزشی" زبان وادبیات پایداری [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

ت

  • تاجیک، لیلا "لهجه ی آمریکایی رو خیلی دوست دارم" : تحقیقی در مورد درک مدرسان زبان انگلیسی از تدریس با توجه به پدیده ی جهانی شدن [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 125-150]

ح

  • حاجی غلام، محیا بررسی فوکویی توزیع قدرت در نمایشنامه فاستوس اثر دیوید ‌ممت [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 53-64]

  • حدیدی تمجید، نسرین بررسی ادراک و عملکرد بازخورد اصلاحی معلمان ایرانی زبان انگلیسی باتوجه به هوش هیجانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 31-50]

ز

  • زاده درویش، فاطمه تاثیر آموزش صریح فعالیت خروجی زبان اول/زبان دوم-محور بر یادگیری عروض معنایی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]

  • زارعی، مریم تاثیرات بازخورد شفاهی ضمنی، صریح و پیدایشی بر صحت دستوری، سلاست کلامی و نگرش زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 75-102]

س

  • سعیداختر، افسانه نقش واژه‌یابی و تولید در افزایش توانش هم‌آیی‌ها [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 9-29]

  • سعیدی، مهناز بررسی ادراک و عملکرد بازخورد اصلاحی معلمان ایرانی زبان انگلیسی باتوجه به هوش هیجانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 31-50]

  • سنگری، محمدرضا پرورش سواد مقاومت در"باغ برنامه‌ی آموزشی" زبان وادبیات پایداری [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

  • سید عسگری، سحر نقش واژه‌یابی و تولید در افزایش توانش هم‌آیی‌ها [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 9-29]

  • سیفوری، زهره تاثیرات بازخورد شفاهی ضمنی، صریح و پیدایشی بر صحت دستوری، سلاست کلامی و نگرش زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 75-102]

ع

  • عطایی، محمود رضا بررسی منتقدانه انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل جایگاه درس‌نامه‌ها و تدریس دروس زبان تخصصی در دانشگاه‌های ایران [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]

ق

  • قهرمانی قاجار، سوسن پرورش سواد مقاومت در"باغ برنامه‌ی آموزشی" زبان وادبیات پایداری [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 65-86]

م

  • مجتبایی، نگین "لهجه ی آمریکایی رو خیلی دوست دارم" : تحقیقی در مورد درک مدرسان زبان انگلیسی از تدریس با توجه به پدیده ی جهانی شدن [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 125-150]

  • محمد حسین پور، رسول تاثیر آموزش صریح فعالیت خروجی زبان اول/زبان دوم-محور بر یادگیری عروض معنایی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 51-74]

  • محمدی، ناهید بررسی فوکویی توزیع قدرت در نمایشنامه فاستوس اثر دیوید ‌ممت [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 53-64]

  • مرعشی، حمید به کارگیری فعالیت های شکاف در اطلاعات برای تقویت خواندن: نگاهی به زبان آموزان دارای الگوهای مختلف شناختی [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

  • مهدیزاده، پریسا به کارگیری فعالیت های شکاف در اطلاعات برای تقویت خواندن: نگاهی به زبان آموزان دارای الگوهای مختلف شناختی [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 87-102]

ن

  • نریمانی واحدی، احسان بررسی ادراک و عملکرد بازخورد اصلاحی معلمان ایرانی زبان انگلیسی باتوجه به هوش هیجانی [دوره 2، شماره 2، 1397، صفحه 31-50]

  • نیکوکار، زینب ایدئولوژی، و دستگاه های سرکوبگر و ایدئولوژیک دولتی در تاراج گیسو اثر الکساندر پوپ [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 103-115]

  • نیلی احمد آبادی، محسن بررسی منتقدانه انگلیسی برای اهداف دانشگاهی: تحلیل جایگاه درس‌نامه‌ها و تدریس دروس زبان تخصصی در دانشگاه‌های ایران [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 31-52]

ه

  • هوروش، مونا ایدئولوژی، و دستگاه های سرکوبگر و ایدئولوژیک دولتی در تاراج گیسو اثر الکساندر پوپ [دوره 2، شماره 1، 1397، صفحه 103-115]