آ

  • آهنگری، سعیده باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

  • آهور، توران باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

ا

  • احمدیان، مهرشاد سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

  • استاجی، معصومه تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

  • اسفندیاری، شهرام مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • افراز، شهرام مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

  • امیر سلیمانی، خورشید تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

  • امیری شایسته، لیلی بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

ب

  • بالغی زاده، ساسان بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

  • برنجی، سپیده یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

پ

  • پارسائیان، سیده فهیمه تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

ت

  • تاجیک، لیلا بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • تقی زاده لنگری، مصطفی تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

  • توکلی، منصور تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ج

  • جهانی، ساره بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

ح

  • حاصلی سنقری، مهدی مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

  • حسینی، مونا پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

  • حسینی مهر، سعید یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

خ

  • خجسته، امین مدل‌های ارزیابی پویای موثر در فراگیری هم‌آیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]

  • خدابنده، فرزانه بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

د

  • داوری بینا، مهران مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • درخشان، علی سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • درود، پویا مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

  • دواتگری اصل، هانیه مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

  • دیوسر، هدی تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

ذ

  • ذکائیه، سیاوش سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

  • ذوقی، مسعود مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

ر

  • رشوند سمیاری، شکوه بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

ز

  • زارع، پریسا برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

  • زارعی، عباسعلی مدل‌های ارزیابی پویای موثر در فراگیری هم‌آیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]

  • زحلی، لیلا بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

س

  • سعیدی، مهناز یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

  • سهرابی، مهسا تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

  • سوزنده‌فر، مرضیه معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

  • سوزنده فر، سید محمد علی معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

ش

  • شوشتری، زهره یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

ع

  • علوی، سید محمد تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

  • عنانی سراب، محمد رضا برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

غ

  • غفوری، ناصر یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

ف

  • فرهنگ جو، مریم تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]

ق

  • قندی، مریم تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • قنسولی، بهزاد مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

  • قهرمانی قاجار، سوسن تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

ک

  • کریمی علویجه، خدیجه پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

  • کیوان پناه، شیوا تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

گ

  • گل پور، فرهاد باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

ل

  • لطف الهی، بهاره تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

م

  • مالمیر، علی سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • محمودی، عسگر مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • مرزبان، امیر سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

  • مرشدیان، محبوبه پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

  • مرندی، sسیده سوسن بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • مشکوة، مریم پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

  • مقصودی، مجتبی تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

ن

  • ناصری، الهه بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

  • نظری، نغمه تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

  • نفیسی، زهره تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

و

  • وحید دستجردی، حسین تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ه

  • هاشمیان، محمود تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]