آ
-
آهنگری، سعیده
باورها و شیوههای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]
-
آهور، توران
باورها و شیوههای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]
ا
-
احمدیان، مهرشاد
سلطۀ اثباتگرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبانشناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکرهبنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]
-
استاجی، معصومه
تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفهای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]
-
اسفندیاری، شهرام
مدل تبیینی بهعنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: برداشت زبانآموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]
-
افراز، شهرام
مصونیت درمیان معلمهای زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]
-
امیر سلیمانی، خورشید
تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثهمحور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
-
امیری شایسته، لیلی
بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگیهای شخصیتی و پریشانی روانشناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]
ب
-
بالغی زاده، ساسان
بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگیهای شخصیتی و پریشانی روانشناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]
-
برنجی، سپیده
یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]
پ
-
پارسائیان، سیده فهیمه
تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]
ت
-
تاجیک، لیلا
بررسی اعتبار سازهای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]
-
تقی زاده لنگری، مصطفی
تأثیر آموزش مبتنی بر طبقهبندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیلهای درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]
-
توکلی، منصور
تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
ج
-
جهانی، ساره
بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبانآموزان ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]
ح
-
حاصلی سنقری، مهدی
مصونیت درمیان معلمهای زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]
-
حسینی، مونا
پژوهش قومنگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: درحاشیهقرارگرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]
-
حسینی مهر، سعید
یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارتهای تولیدی انگلیسی بهعنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]
خ
-
خجسته، امین
مدلهای ارزیابی پویای موثر در فراگیری همآیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]
-
خدابنده، فرزانه
بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبانآموزان زبان انگلیسی بهعنوان زبان
خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]
د
-
داوری بینا، مهران
مدل تبیینی بهعنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: برداشت زبانآموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]
-
درخشان، علی
سبکهای پردازش هویت بهعنوان پیشبینیکنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنشهای کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]
-
درود، پویا
مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبانآموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]
-
دواتگری اصل، هانیه
مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبانآموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]
-
دیوسر، هدی
تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثهمحور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]
ذ
-
ذکائیه، سیاوش
سلطۀ اثباتگرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبانشناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکرهبنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]
-
ذوقی، مسعود
مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبانآموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]
ر
-
رشوند سمیاری، شکوه
بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبانآموزان ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]
ز
-
زارع، پریسا
برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستانها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
-
زارعی، عباسعلی
مدلهای ارزیابی پویای موثر در فراگیری همآیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]
-
زحلی، لیلا
بررسی اعتبار سازهای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]
س
-
سعیدی، مهناز
یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]
-
سهرابی، مهسا
تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]
-
سوزندهفر، مرضیه
معناسازی در نقاشی کودکان بهعنوان جلوهای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]
-
سوزنده فر، سید محمد علی
معناسازی در نقاشی کودکان بهعنوان جلوهای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]
ش
-
شوشتری، زهره
یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارتهای تولیدی انگلیسی بهعنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]
ع
-
علوی، سید محمد
تأثیر آموزش مبتنی بر طبقهبندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیلهای درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]
-
عنانی سراب، محمد رضا
برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستانها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]
غ
-
غفوری، ناصر
یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]
ف
-
فرهنگ جو، مریم
تنوع کاربردشناختی زبان در درخواستهای الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان:
نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]
ق
-
قندی، مریم
تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبانآموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
-
قنسولی، بهزاد
مصونیت درمیان معلمهای زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]
-
قهرمانی قاجار، سوسن
تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]
ک
-
کریمی علویجه، خدیجه
پژوهش قومنگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: درحاشیهقرارگرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]
-
کیوان پناه، شیوا
تأثیر آموزش مبتنی بر طبقهبندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیلهای درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]
گ
-
گل پور، فرهاد
باورها و شیوههای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]
ل
-
لطف الهی، بهاره
تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
م
-
مالمیر، علی
سبکهای پردازش هویت بهعنوان پیشبینیکنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنشهای کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]
-
محمودی، عسگر
مدل تبیینی بهعنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: برداشت زبانآموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]
-
مرزبان، امیر
سلطۀ اثباتگرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبانشناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکرهبنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]
-
مرشدیان، محبوبه
پیشبینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظمبخشی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]
-
مرندی، sسیده سوسن
بررسی اعتبار سازهای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]
-
مشکوة، مریم
پیشبینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظمبخشی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]
-
مقصودی، مجتبی
تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبانآموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
ن
-
ناصری، الهه
بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبانآموزان زبان انگلیسی بهعنوان زبان
خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]
-
نظری، نغمه
تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفهای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]
-
نفیسی، زهره
تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفهای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]
و
-
وحید دستجردی، حسین
تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]
ه
-
هاشمیان، محمود
تنوع کاربردشناختی زبان در درخواستهای الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان:
نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]