دوره 8 (1403)
دوره 7 (1402)
دوره 6 (1401)
دوره 5 (1400)
دوره 4 (1399)
دوره 3 (1398)
دوره 2 (1397)
دوره 1 (1396)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
پیشبینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظمبخشی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبانآموزان ایرانی در سطح دانشگاهی
تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفهای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبانآموزان ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
صفحه 87-104
تنوع کاربردشناختی زبان در درخواستهای الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل
صفحه 105-126
تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبانآموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی
صفحه 127-147
یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
صفحه 149-174
بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگیهای شخصیتی و پریشانی روانشناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی
صفحه 175-199
تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی
صفحه 201-225
معناسازی در نقاشی کودکان بهعنوان جلوهای از توانش سواد دیداری ایشان
صفحه 227-245
باورها و شیوههای مدرسان ایرانی زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی
صفحه 247-271
تأثیر آموزش مبتنی بر طبقهبندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیلهای درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست
صفحه 273-297