آ

  • آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • آزمون مهارت زبان انگلیسی بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • آموزش تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

  • آموزش چهره‌به‌چهره یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

  • آموزش دورۀ متوسطه برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

  • آموزش زبان انگلیسی تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

  • آیین‌های اخلاقی تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

ا

  • ابراز عقیده تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

  • اثبات‌گرایی سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

  • اخلاق تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

  • اخلاق ترجمه تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

  • اخلاق مترجم تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

  • ادغام فناوری تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

  • ارزیابی برنامه برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

  • ارزیابی پویا مدل‌های ارزیابی پویای موثر در فراگیری هم‌آیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]

  • ارزیابی پویای گروهی مدل‌های ارزیابی پویای موثر در فراگیری هم‌آیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]

  • ارزیابی زبان بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • استرس معلم مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

  • اعتبار سازه‌ای بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • انگیزۀ معلم مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

ب

  • بازخورد اصلاحی نوشتاری باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

  • بازیابی نوشتاری واژگان زبان انگلیسی به‎عنوان زبان خارجی پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

  • باورها مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

  • باورها باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

  • برنامۀ تغییر در آموزش زبان انگلیسی برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

  • به‌ حاشیه ‌رانده ‌شدن زبان فارسی پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

پ

  • پریشانی روان‌شناختی بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

  • پژوهش روایی تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

  • پژوهش قوم‌نگارانه پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

  • پیچیدگی نحوی یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

ت

  • تجربه مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

  • تجربه باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

  • تجربۀ تدریس بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

  • تجربۀ یادگیری با مداخلۀ فشرده مدل‌های ارزیابی پویای موثر در فراگیری هم‌آیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]

  • تحلیل عاملی بررسی اعتبار سازه‌ای آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 9-36]

  • تدوین مطالب درسی تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

  • تراکم واژگانی یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

  • تعدیل‌کننده‌های داخلی و خارجی تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]

  • تعدیل‌های بیرونی تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

  • تعدیل‌های درونی تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

  • تفاوت های فردی بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

  • تفکر گفت‌وگومحور تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

  • تنوع واژگانی یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

  • توسعه حرفه ای برخط مدرس تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

ح

  • حوزۀ شناختی تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

خ

  • خواندن و درک مطلب یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

  • خودپژوهی تندیسگری مواد آموزشی زبان انگلیسی: خودپژوهی روایی یک طراح مواد آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 201-225]

  • خودکارآمدی بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

  • خودنظم‌بخشی پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

د

  • دانش محتوایی آموزشی فناورانه تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

  • دانش منظورشناختی زبان دوم سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • درجۀ تحمیل تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]

  • درخواست‌های الکترونیکی تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]

  • درگیری تحصیلی یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

  • دستور دیداری معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

  • دیدگاه‎ها مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

ر

  • راهبردهای شناختی پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

  • راهبردهای فراشناختی پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

  • رویکرد ارتباطی آموزش زبان برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

  • رویکرد انتقادی پیکره‌بنیاد سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

ز

  • زبان‌آموزان تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • زبان‌آموزان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

س

  • سبک اجتنابی سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • سبک اطلاعی سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • سبک‌های پردازش هویت سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • سبک هنجاری سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • سبک یادگیری بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

  • سلطه سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

  • سواد دیداری معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

  • سیطره زبان انگلیسی پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

  • شناخت مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • شیوه باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

ط

  • طبقه‌بندی بلوم تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

ع

  • عملکرد گفتاری مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • عملکرد منظورشناختی سبک‌های پردازش هویت به‌عنوان پیشبینی‌کنندۀ دانش و عملکرد منظورشناختی: مطالعه موردی کنش‌های کلامی متداول در زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 187-209]

  • عملکرد نوشتاری مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • عوامل موثر پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

ف

  • فراگیران مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

  • فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی بررسی تأثیر خودکارآمدی و سبک یادگیری بر نمرات پیشرفت تحصیلی زبان‌آموزان ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 87-104]

  • فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

  • فرسودگی شغلی بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

  • فناوری‌ آموزشی بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

  • فناوری آموزشی تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

ک

  • کاربردشناسی بین‌زبانی تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

  • کاربردشناسی زبان تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]

  • کلاس زبان مطالعۀ پدیدارشناختی کلاس زبان انگلیسیِ موثر از دیدگاه زبان‌آموزان ایرانی در سطح دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 27-58]

  • کنش گفتاری درخواست تأثیر آموزش مبتنی بر طبقه‌بندی بلوم بر عملکرد فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی در استفاده از تعدیل‌های درونی و بیرونی در کنش گفتاری درخواست [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 273-297]

  • کنش‌های گفتاری تنوع کاربردشناختی زبان در درخواست‌های الکترونیکی فراگیران زبان دوم به استادان: نگاهی به درجۀ تحمیل [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 105-126]

گ

  • گروه محدود واتس‌آپی بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

  • گروه معمولی واتس‌آپی بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

  • گفتمان هژمونیک سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

م

  • محور افقی تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • محور عمودی تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • مدرسان باورها و شیوه‌های مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی در مورد بازخورد اصلاحی نوشتاری با تمرکز بر تجربۀ آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 247-271]

  • مدرسان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

  • مدرسه سفارت هند در ایران پژوهش قوم‌نگارانۀ آموزش زبان فارسی و انگلیسی در مدرسۀ سفارت هند در ایران: در‌حاشیه‌قرار‌گرفتن زبان فارسی در موطن خود [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 37-60]

  • مدل تبیینی مدل تبیینی به‌عنوان یک نوآوری در کلاس زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: برداشت زبان‌آموزان بیشتر فعال و کمتر فعال شناختی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 261-286]

  • مدل یادگیری خودنظم‌یافته پیش‌بینی توانایی بازیابی نوشتاری واژگان ازطریق راهبردهای شناختی و فراشناحتی خودنظم‌بخشی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 9-26]

  • مصونیت معلم زبان مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

  • معلم‌های ایرانیِ زبان انگلیسی مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

  • معناسازی معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

  • معنای بافتی معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

  • منشور اخلاق حرفه‌ای تحلیل انتقادی منشور اخلاق حرفهای مترجمان ایران: موردی برای بازنگری [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 61-80]

  • مهارت‌های نوشتاری بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی محدود و معمولی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 81-100]

  • مهندسی آموزش تأثیر یک دورۀ آموزشی برخط (آنلاین) پیشرفت حرفه‌ای بر دانش محتوایی آموزشی فناورانۀ معلمان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 59-86]

  • مولفه‌های تغییر برداشت معلمان زبان از یک برنامۀ آموزش زبان: مورد برنامۀ اصلاح زبان انگلیسی ایران برای دبیرستان‌ها [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 101-122]

ن

  • نقاشی معناسازی در نقاشی کودکان به‌عنوان جلوه‌ای از توانش سواد دیداری ایشان [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 227-245]

  • نگارش تقویت ابراز عقیده در نگارش استدلالی فراگیران زبان انگلیسی ازطریق تفکر مباحثه‌محور: تلفیقی امیدبخش [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 145-166]

  • نگارش دانشگاهی سلطۀ اثبات‌گرایی در نوشتار دانشگاهی پژوهشگران حوزۀ زبان‌شناسی کاربردی ایران: رویکرد انتقادیِ پیکره‌بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 167-186]

  • نوع مصونیت مصونیت ‌درمیان معلم‌های زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: منشاء ها، تاثیرات و مسیر رشد [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 211-238]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی رابطۀ میان فرسودگی شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و پریشانی روان‌شناختی در میان مدرسان ایرانی زبان انگلیسی: پژوهشی ترکیبی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 175-199]

ه

  • هم‌آیند‌های واژگانی مدل‌های ارزیابی پویای موثر در فراگیری هم‌آیندهای واژگانی انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 239-259]

  • همکاری یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

ی

  • یادگیری به روش حل مسأله یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

  • یادگیری تلفیقی یادگیری تلفیقی در توسعۀ مهارت‌های تولیدی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجه: اجرای فعالیتهای مبتنی بر شبکه در دبیرستان [دوره 4، شماره 2، 1399، صفحه 123-143]

  • یادگیری خود-محور یادگیری به روش حل مسأله و تأثیر آن بر میزان درگیری تحصیلی و خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 149-174]

  • یادگیری واژگان تأثیر محورهای افقی و عمودی بر یادگیری واژگان در زبان‌آموزان ایرانی با در نظر گرفتن سطوح حوزۀ شناختی [دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]