مطالعهای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی زینب محمدیان؛ اکرم رمضان زاده رستمی؛ محمدرضا مرادیان https://doi.org/10.22051/lghor.2023.42811.1770 مشاهده مقاله
آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبانآموزان زهرا کریمی؛ حمید مرعشی؛ بهدخت مال امیری https://doi.org/10.22051/lghor.2024.44601.1837 مشاهده مقاله
رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر محمد هادی محمودی؛ رحیمه کاربخش؛ حمیدرضا شیخ الملوکی https://doi.org/10.22051/lghor.2023.43303.1796 مشاهده مقاله
شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها سمانه السادات حسینی زاده؛ علی محمد فضیلت فر؛ علی اکبر جباری https://doi.org/10.22051/lghor.2023.43353.1795 مشاهده مقاله
تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP ناهید فلاح؛ محمود رضا عطایی؛ سید محمد رضا هاشمی https://doi.org/10.22051/lghor.2023.43879.1809 مشاهده مقاله
رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی رسول محمد حسین پور https://doi.org/10.22051/lghor.2023.43382.1798 مشاهده مقاله