دوره 8 (1403)
دوره 7 (1402)
دوره 6 (1401)
دوره 5 (1400)
دوره 4 (1399)
دوره 3 (1398)
دوره 2 (1397)
دوره 1 (1396)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی
صفحه 79-103
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران
صفحه 105-124
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی
صفحه 125-146
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی
صفحه 147-164
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه
صفحه 165-184
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت
صفحه 185-198
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی
صفحه 199-214
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری
صفحه 215-233
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران
صفحه 235-249