ا
-
احمدی، علیرضا
بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]
-
انوشیروانی، علیرضا
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
ب
-
بابایی، عصمت
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
پ
-
پرهیزگار، سلما
بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]
چ
-
چهرآزاد، محمد حسن
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
ح
-
حاجی کریم، آزاده
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
-
حشم دار، محمد
تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]
ر
-
رضایی، عباسعلی
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
-
رضوانجو، سلما
جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]
-
رمضانی، آناهید
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
-
روحانی، علی
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
ز
-
زارعی، عباس علی
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]
س
-
ستوده نما، الهه
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
ظ
-
ظهرابی، محمد
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
ع
-
عطایی، محمود رضا
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
ف
-
فانی، محدثه
تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]
-
فرخی، فرهمن
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
ک
-
کاظم پوریان، سمیرا
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
-
کاظمیان، زهرا
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
گ
-
گیلانیان، محبوبه
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]
ل
-
لطفی گسکریی، بهروز
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
م
-
مرادی، آرش
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
ن
-
نائیج، الهام
معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]
-
نفیسی، زهره
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
ه
-
هاشمی، مهسا
نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]
-
هاشمیان، محمد
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
-
هوروش، مونا
جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]