ا
-
ابزار انسجامی
تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]
-
ارتباط
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
-
اسپیواک
معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]
-
استخدام-پذیری
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
-
استراتژی های یادگیری زبان
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]
-
اضطراب آزمون
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]
-
اقتباس
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
-
انگلیسی برای اهداف آکادمیک
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
-
انگلیسی برای اهداف عمومی
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
-
انگلیسی برای اهداف ویژه
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
ب
-
بازخورد تصحیحی
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
-
بومی ها
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
پ
-
پارانویا
نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]
-
پیش دبستانی ها
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
ت
-
تامس پینچن
نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]
-
تحقیق کیفی
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
-
تفکر انتقادی
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
-
تقابل طبقاتی
جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]
-
تقلید
معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]
-
تکرارپذیری
معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]
-
تکرارها
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
-
تمرکز بر ساختار
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
ح
-
حراج کالای شماره 49
نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]
خ
-
خطای انسجامی
بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]
-
خواندن و درک مطلب
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
-
خودتنظیمی
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
د
-
درک
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
-
درونداد ارتقا یافته
تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]
-
درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری
تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]
-
دیگری سازی
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
ذ
-
ذهنیت معلم
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
ر
-
رابطه های انسجامی
بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]
-
راهکار تجزیه و تحلیل بلاغی
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
-
رمانس ماجراجویانه ویکتوریایی
جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]
-
رمان ضدگفتمانی
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
-
روانی گفتار
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
-
روشنفکر ارگانیک
جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]
ز
-
زبان آموز انگلیسی
تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]
-
زبان اول
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
س
-
سبک متنی
بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]
-
سیستم های باز
نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]
ش
-
شرکتهای مهندسی الکترونیک
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
-
شکست روانی (فصاحت) کلام
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
ص
-
صحت کلی کلام
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
غ
-
غیر کلامی
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
ف
-
فرضیه توازن
تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]
ک
-
کنترل باورهای یادگیری
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]
-
کوئتزیا
معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]
-
کیفیت ذهنیت
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
گ
-
گرامشی
جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]
م
-
ماموریت ترویج تمدن
اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]
-
مدرسین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک
ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]
-
مهارت نوشتاری زبان مقصد
تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]
-
مهندسی الکترونیک
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
ن
-
ناروانی گفتار
ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]
-
نظریه هرج و مرج
نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]
-
نظریه ی ساختار بلاغی
بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]
-
نیاز سنجی
نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]
ی
-
یادگیری انگیزشی خود ساخته
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]
-
یادگیری زبان
مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]
-
یادگیری فرا شناختی خود ساخته
نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]