ا

  • ابزار انسجامی تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]

  • ارتباط مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

  • اسپیواک معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]

  • استخدام-پذیری نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]

  • استراتژی های یادگیری زبان نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]

  • اضطراب آزمون نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]

  • اقتباس اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]

  • انگلیسی برای اهداف آکادمیک ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]

  • انگلیسی برای اهداف عمومی ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]

  • انگلیسی برای اهداف ویژه نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]

ب

  • بازخورد تصحیحی تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]

  • بومی ها اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]

پ

  • پارانویا نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]

  • پیش دبستانی ها ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]

ت

  • تامس پینچن نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]

  • تحقیق کیفی مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

  • تفکر انتقادی تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]

  • تقابل طبقاتی جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]

  • تقلید معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]

  • تکرارپذیری معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]

  • تکرارها ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]

  • تمرکز بر ساختار تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]

ح

  • حراج کالای شماره 49 نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]

خ

  • خطای انسجامی بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]

  • خواندن و درک مطلب تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]

  • خودتنظیمی تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]

د

  • درک مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

  • درونداد ارتقا یافته تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]

  • درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]

  • دیگری سازی اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]

ذ

  • ذهنیت معلم ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]

ر

  • رابطه های انسجامی بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]

  • راهکار تجزیه و تحلیل بلاغی تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]

  • رمانس ماجراجویانه ویکتوریایی جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]

  • رمان ضدگفتمانی اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]

  • روانی گفتار ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]

  • روشنفکر ارگانیک جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]

ز

  • زبان آموز انگلیسی تاثیر راهکارهای تجزیه و تحلیل بلاغی و خودتنظیمی بر تفکر انتقادی و خواندن و درک مطلب متون استدلالی زبان آموزان انگلیسی در ایران [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 53-75]

  • زبان اول ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]

س

  • سبک متنی بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]

  • سیستم های باز نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]

ش

  • شرکتهای مهندسی الکترونیک نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]

  • شکست روانی (فصاحت) کلام تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]

ص

  • صحت کلی کلام تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]

غ

  • غیر کلامی مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

ف

  • فرضیه توازن تاثیر بازخورد تصحیحی بر صحت و روانی کلام زبان آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 107-129]

ک

  • کنترل باورهای یادگیری نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]

  • کوئتزیا معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]

  • کیفیت ذهنیت ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]

گ

  • گرامشی جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]

م

  • ماموریت ترویج تمدن اقتباس سینمایی جان دویگان (1993) از رمان دریای پهناور جین ریس: تملک و تصاحب مجدد آنتوانت/برتا شخصیت رهایی یافته جین ریس [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 95-107]

  • مدرسین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک ذهنیت شناسی مدرسین زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک: مطالعه کیفی ذهنیت معلمین ضمن خدمت انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 31-56]

  • مهارت نوشتاری زبان مقصد تاثیر مقایسه ای استفاده از درونداد ارتقا یافته سمعی و بصری بر استفاده از ابزار انسجامی در مهارت نوشتار زبان آموزان زمینه وابسته و غیر وابسته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 73-87]

  • مهندسی الکترونیک نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]

ن

  • ناروانی گفتار ناروانی گفتاری در کودکان پیش دبستانی: سکوت، مکث و تکرار [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 131-152]

  • نظریه هرج و مرج نظریه هرج و مرج و پارانویا در حراج کالای شماره 49 نوشته ی تامس پینچن [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 57-72]

  • نظریه ی ساختار بلاغی بررسی خطاهای انسجامی در نگارش انگلیسیِ زبان آموزان ایرانی در چارچوبِ نظریه ی ساختار بلاغی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 9-37]

  • نیاز سنجی نیازسنجی دانشجویان مهندسی الکترونیک، فارغ التحصیلان رشته و شرکتهای مهندسی: گامی به سوی استخدام پذیری [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 77-93]

ه

  • هژمونی جزیره گنج و نظام مبارزه هژمونیک [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 89-105]

  • هومی بابا معکوس شدن نقش های استعماری در سه رمان فو، رسوایی و زندگی و دوران مایکل کی اثر کوئتزیا [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 39-51]

ی

  • یادگیری انگیزشی خود ساخته نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]

  • یادگیری زبان مطالعه کیفی ارتباط غیر کلامی معلم و درک زبان آموزان ایرانی به عنوان زبان خارجی از یادگیری زبان [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 109-133]

  • یادگیری فرا شناختی خود ساخته نقش استراتژی های یادگیری زبان در پیش بینی یادگیری فرا شناختی و انگیزشی خود ساخته [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 9-30]