آ
-
آهور، توران
تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]
ا
-
احمدی، محمد
پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]
-
اسفندیاری، رجب
پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]
ب
-
بهادران فرد، سعید
به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]
ت
-
تاج الدین، ضیاء
ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاسهای درس همزمان برخط انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]
-
توسلی، کبری
تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]
ج
-
جباری، علی اکبر
شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
جعفری گهر، منوچهر
به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]
ح
-
حدیدی تمجید، نسرین
تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]
-
حسنی، قدرت
عدمقطعیت و مدلهای پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرتگرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]
-
حسینی زاده، سمانه السادات
شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]
د
-
دوزنده، ابراهیم
دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]
ر
-
رحمت الهی، مریم
تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]
-
رمضان زاده رستمی، اکرم
مطالعهای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]
ز
-
زارع، آمنه
دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]
س
-
سلیمانی، حسن
به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]
ش
-
شرف زاده، محمدحسین
دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]
-
شیخ الملوکی، حمیدرضا
رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]
ع
-
عباس زاده، افسانه
ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاسهای درس همزمان برخط انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]
-
عطایی، محمود رضا
تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
علامی، حمید
ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاسهای درس همزمان برخط انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]
ف
-
فضیلت فر، علی محمد
شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
فلاح، ناهید
تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]
ق
-
قربانی شمشادسرا، زهرا
تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]
ک
-
کاربخش، رحیمه
رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
کریمی، زهرا
آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبانآموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]
م
-
مال امیری، بهدخت
آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبانآموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
محمد حسین پور، رسول
رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
محمدیان، زینب
مطالعهای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
محمودی، محمد هادی
رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
مرادیان، محمدرضا
مطالعهای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
مرعشی، حمید
آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبانآموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]
-
ملکشاهی، مرضیه
عدمقطعیت و مدلهای پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرتگرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]
ه
-
هاشمی، سید محمد رضا
تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]