آ

  • آهور، توران تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

ا

  • احمدی، محمد پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

  • اسفندیاری، رجب پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

ب

  • بهادران فرد، سعید به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

ت

  • تاج الدین، ضیاء ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

  • توسلی، کبری تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

ج

  • جباری، علی اکبر شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • جعفری گهر، منوچهر به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

ح

  • حدیدی تمجید، نسرین تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

  • حسنی، قدرت عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

  • حسینی زاده، سمانه السادات شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

د

  • دوزنده، ابراهیم دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

ر

  • رحمت الهی، مریم تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

  • رمضان زاده رستمی، اکرم مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

ز

  • زارع، آمنه دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

س

  • سلیمانی، حسن به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

ش

  • شرف زاده، محمدحسین دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

  • شیخ الملوکی، حمیدرضا رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

ع

  • عباس زاده، افسانه ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

  • عطایی، محمود رضا تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • علامی، حمید ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

ف

  • فضیلت فر، علی محمد شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • فلاح، ناهید تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]

ق

  • قربانی شمشادسرا، زهرا تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

ک

  • کاربخش، رحیمه رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • کریمی، زهرا آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

م

  • مال امیری، بهدخت آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • محمد حسین پور، رسول رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • محمدیان، زینب مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • محمودی، محمد هادی رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • مرادیان، محمدرضا مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • مرعشی، حمید آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • ملکشاهی، مرضیه عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

ه

  • هاشمی، سید محمد رضا تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]