آ

  • آموزش آنلاین تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • آموزش زبان آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

ا

  • ارزشیابی پویا به‌کمک رایانه تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

  • استدلال انتقادی مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • اضطراب شنیداری رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • اعمال بازخورد به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

  • افزایش آگاهی متنی تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

ب

  • بازتوییت‌های ترامپ دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

  • بازخورد اصلاحی ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

  • بازخورد اصلاحی شفاهی شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • بازخورد غیر مستقیم رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • بازخورد مستقیم رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • بازخورد معلم رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • بازخورد همتایان به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

  • بازسازی هویت تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • باورهای معلمان شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • بسط نحوی پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

پ

  • پیچیدگی نحوی پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

  • پیوستار عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

ت

  • تجربه تدریس رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • تحقیق ترکیبی مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • تحلیل گفتمان انتقادی دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

  • تسهیلات برخط ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

  • تمایل به برقراری ارتباط رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • تنوع نحوی پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

ج

  • جهت گیری هدف رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

خ

  • خودمختاری یادگیرندگان آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

د

  • درک مطلب آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • درک مطلب شنیداری رابطه میان جهت گیری هدف، تمایل به برقراری ارتباط، اضطراب شنیداری و درک مطلب شنیداری زبان آموزان ایرانی: مطالعه ای مبتنی بر تحلیل مسیر [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • دورستگی عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

ذ

  • ذهنیت رشدیافته شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • ذهنیت معلم شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

ز

س

  • ساختار متن تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

ش

  • شاخص‌های نامزدی ترامپ دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

ط

  • طنز مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • طنز موقعیت مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

ع

  • عدم‌قطعیت عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

  • عملکرد معلمان شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • عملکردهای بازخورد اصلاحی شیوه های بازخورد شفاهی معلمان زبان انگلیسی معلمان با ذهنیت رشد یافته و باورهای آنها [دوره 8، شماره 2، 1403]

غ

  • غیرهمزمان تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

ف

  • فرصت‌های یادگیری ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

  • فرمول مجدد رایج ترین انواع بازخوردهای ارائه شده توسط معلمان زبان انگلیسی در کلاس های مقاله نویسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • فضای یادگیری ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

ک

  • کثرت‌گرایی عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

  • کلاس درس انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی همزمان ایجاد فضای یادگیری از طریق بازخورد اصلاحی در کلاس‌های درس همزمان برخط انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 7-32]

  • کنش انتقادی مطالعه‌ای با روش تحقیق ترکیبی درباره تأثیر کمدی موقعیت بر استدلال و کنش انتقادی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 2، 1403]

گ

  • گفتمان توییتری دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

م

  • متون پیچیده زبانی تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

  • متون پیچیده شناختی تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

  • متون ساده شناختی تاثیرافزایش آگاهی متنی بر درک مطلب خواندن دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: تمرکز بر درجات پیچیدگی متن [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 165-190]

  • مشارکت به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

  • مشروعیت نامزدی ترامپ دونالد ترامپ و مخالفانش در بازتوییت های مبارزات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016: مطالعه ای با رویکرد تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 63-91]

  • معلمان ایرانی EAP تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • منطق فازی عدم‌قطعیت و مدل‌های پیوستارمحور در مطالعات ترجمه: رویکردی مبتنی بر کثرت‌گرایی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 93-114]

  • مهارت‌های نوشتاری مرتبه بالاتر تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

  • مهارت‌های نوشتاری مرتبه پایین‌تر تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

ن

  • نظارت بالینی آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • نظریه انتخاب آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب و نظارت بالینی برای معلمان زبان: تأثیر آنها بر درک مطلب و خودمختاری زبان‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • نگارش به زبان انگلیسی به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

  • نگارش دانشگاهی به کارگیری بازخورد همتایان در متون دانشگاهی بوسیله دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 139-163]

  • نوشتار دانشگاهی پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

  • نوشتار متخصص و مبتدی پیچیدگی نحوی در نوشتار علمی مبتدی و متخصص در زبان دوم: نقش بسط و تنوع نحوی [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 115-138]

ه

  • همزمان تاثیر متفاوت ارزشیابی پویا به کمک رایانه بصورت همزمان و غیرهمزمان بر مهارتهای نوشتاری سطوح بالا و پایین [دوره 8، شماره 1، 1403، صفحه 33-61]

  • هویت معلم EAP تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]

  • هویت معلم آنلاین تاثیر آموزش آنلاین بر بازسازی هویت حرفه ای معلمان ایرانی EAP [دوره 8، شماره 2، 1403]