آ
-
آزاد، امید
درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسیزبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]
-
آل یاسین، سید حسام الدین
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
-
آهنگری، سعیده
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
ا
-
اسرافیلی، مهناز
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
اکرمی، روشنک
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
الهی، امیرنادر
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
ایزدپناه، سیروس
تأثیر پادکستها و وادکستها در میان زبانآموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]
ب
-
بابایی، عصمت
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
برباره، لیلا
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
-
برجسته، حامد
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
-
بی ریا، رضا
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
ج
-
جویبار، بهاره
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
ح
-
حدیدی تمجید، نسرین
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
-
حسن پور دربندی، علی
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
حق بین، فریده
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
د
-
دشت پیما، ناصر
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
-
دفتری فرد، پریسا
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
ر
-
رحیمی، محمد
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
-
رحیمی اصفهانی، فریبا
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
رشوند سمیاری، شکوه
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
-
رضائی، عباسعلی
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
س
-
سحرخیز، آرش
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
-
سعیدی، مهناز
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
سلطانی، کیمیا
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
-
سوزنی، مژده
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
ش
-
شریعتی، احسان
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
-
شفیعی، سجاد
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
ص
-
صالحی وزیری، فاطمه
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
ظ
-
ظریف ضروری، سونیا
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
ع
-
عبداله زاده، مهرنوش
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
-
علوی شوشتری، سید مجید
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
-
علوی نیا، پرویز
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
ف
-
فتحی، جلیل
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
ق
-
قاسمی، زهرا
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
-
قبادی، آرزو
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
ک
-
کرمی، حسین
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
کرمی، ندا
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
کریمنیا، امین
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
-
کریمی، فرنوش
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
-
کوهی، داود
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
گ
-
گل بخشی، نسرین
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
م
-
محمدی، محمد
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
-
محمدی، والی
نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]
-
محمودی، بهزاد
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
محیط، نرجس
نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]
-
مشهدی حیدر، داود
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
ن
-
نجار، اسماعیل
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
-
نجفی، پریسا
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
-
نصیری، مهدی
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
-
نظری، اغول گل
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
-
نمازیان دوست، احسان
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
نوروززاده، سعید
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
و
-
واعظ، مهدی
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
-
وثوقی، مرجان
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
ه
-
هادیان، بهرام
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
-
هومان فرد، محمد حامد
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
ی
-
یگانه، شادی
تأثیر پادکستها و وادکستها در میان زبانآموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]