آ

  • آزاد، امید درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسی‌زبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]

  • آل یاسین، سید حسام الدین یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

  • آهنگری، سعیده تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

ا

  • اسرافیلی، مهناز تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • اکرمی، روشنک تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • الهی، امیرنادر تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • ایزدپناه، سیروس تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]

ب

  • بابایی، عصمت عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • برباره، لیلا پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

  • برجسته، حامد تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

  • بی ریا، رضا تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

ج

  • جویبار، بهاره تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

ح

  • حدیدی تمجید، نسرین تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

  • حسن پور دربندی، علی تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • حق بین، فریده نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

د

  • دشت پیما، ناصر زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

  • دفتری فرد، پریسا عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

ر

  • رحیمی، محمد تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

  • رحیمی اصفهانی، فریبا تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • رشوند سمیاری، شکوه نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

  • رضائی، عباسعلی بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

س

  • سحرخیز، آرش خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

  • سعیدی، مهناز تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • سلطانی، کیمیا تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

  • سوزنی، مژده یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

ش

  • شریعتی، احسان نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

  • شفیعی، سجاد تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

ص

  • صالحی وزیری، فاطمه هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

ظ

  • ظریف ضروری، سونیا تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

ع

  • عبداله زاده، مهرنوش تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

  • علوی شوشتری، سید مجید زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

  • علوی نیا، پرویز تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

ف

  • فتحی، جلیل خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

ق

  • قاسمی، زهرا زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

  • قبادی، آرزو بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

ک

  • کرمی، حسین تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • کرمی، ندا عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • کریم‌نیا، امین پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

  • کریمی، فرنوش انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

  • کوهی، داود تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

گ

  • گل بخشی، نسرین نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

م

  • محمدی، محمد تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

  • محمدی، والی نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

  • محمودی، بهزاد تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • محیط، نرجس نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

  • مشهدی حیدر، داود تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

ن

  • نجار، اسماعیل هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

  • نجفی، پریسا نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

  • نصیری، مهدی یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

  • نظری، اغول گل تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

  • نمازیان دوست، احسان تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • نوروززاده، سعید خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

و

  • واعظ، مهدی تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

  • وثوقی، مرجان انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

ه

  • هادیان، بهرام تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

  • هومان فرد، محمد حامد تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

ی

  • یگانه، شادی تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]