آ

  • آگاتا کریستی هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

  • آموزش انگلیسی تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]

  • آموزش زبان تکلیف-محور تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

  • آموزگاران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

  • آوای فاخته زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

ا

  • ابزارهای بلاغی انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

  • اجزای دستوری داستان تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • ارتباط ایده‌ها تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • اِسترن تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • استعاره پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

  • انگلیسی با اهدافِ ویژة دانشگاهی تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

  • انگیزة خواندن تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • انگیزش تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

  • انگیزش نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

  • انگیزه عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • اهداف رمزگردانی تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

ب

  • بازخورد اصلاحی یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

  • بازخورد اصلاحی مبتنی بر کاغذ یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

  • بازخورد اصلاحی وابسته به تابلوی هوشمند یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

  • بازخورد همسان باواسطه‌-رایانه تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

  • باهم‌آیی حروف اضافه نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

  • باهم‌آیی‌های دستوری نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

  • باهم‌آیی واژگانی نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

  • باورهای زبان‌آموزان نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

  • برون‌گرایی تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

  • بلاغت کلامی بینافرهنگی تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

پ

  • پادکست تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]

  • پردازش درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسی‌زبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]

  • پرسش‌نامة باورهای زبان‌آموزان به یادگیری زبان نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

  • پیش‌پنداشت‌ها پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

ت

  • تأمل عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • تابلو هوشمند یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]

  • تاریخ تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • تحلیل گفتمان تقابلی انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

  • تحلیل گفتمان سیاسی انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

  • تروما زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

  • تصحیح آرایش واژگانی تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • تعهد شغلی خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

  • تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

  • تکنیک ­های روایی زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

ج

  • جنسیت تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • جنسیت تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

ح

  • حرف اضافه نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

  • حوزه‌ای درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسی‌زبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]

خ

  • خاستگاه تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • خواندن عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • خود تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

  • خود-کارآمدی معلم خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

د

  • دانشجویان فیزیوتراپی تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

  • دانش فرهنگی تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • دایسپورا زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

  • درک مطلب خواندن تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • درون‌گرایی تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

ر

  • راهبرد کاربردشناختی نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

  • راهبردهای خواندن تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • راهبردهای سیاسی انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

  • رخدادهای زبان-وابسته تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

  • رفتارگرایی هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

  • رمزگردانی تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

  • روان‌شناسی جنایی هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

  • روان‌شناسی شناختی پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

  • روش شنیداری-گفتاری تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

ز

  • زبان آموزان زبان دوم نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

  • زبان‌آموزان مقطعِ ارشد دبیرستان تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

  • زبان‌پریشی درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسی‌زبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]

  • زبان‌شناسی قضایی نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

  • زمین‌شناسی بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

س

  • سؤال پرسیدن نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

  • ساماندهی بلاغی بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

  • سطح دشواری فعالیت تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

  • سه‌بعدی‌سازی تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

ص

  • صورت‌های پرسشی نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

ع

  • عصب‌شناختی درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسی‌زبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]

  • علوم نرم تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

  • عمق پردازش تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • عملکردهای زبانی تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

  • عناصر تعامل‌گر بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

  • عناصر تعاملی بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

ف

  • فدیا فقیر زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]

  • فراگیری زبان دوم تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • فراهم‌سازها عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • فرضیة حذفِ رد درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسی‌زبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]

  • فرهنگ تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • فرهنگ بزرگ تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

  • فرهنگ کوچک تکرارپذیری حرکت‌های متنی-کارکردی در مقاله‌های پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]

  • فعالیت تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • فعالیت داستان‌محور تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • فعالیت نوشتاری تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • فناوری تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]

ق

  • قتل الفبایی هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

ک

  • کارآمدی گروهی خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

گ

  • گفتار پیشا-ریاست جمهوری ایالات متحده انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در ‌مناظره‌های پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]

  • گفتار حقوقی نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]

ل

  • لاک تریسترام شندی و پیچیدگی‌های خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بی‌نهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]

م

  • متن عوامل و فراهم‌سازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهره‌گیری از تأملات نیمه‌ساختاری نگارش‌یافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]

  • مدل تعاملی تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

  • مدل معادلات ساختاری خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

  • معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]

  • معلمان تازه‌کار پیش‌پنداشت‌های معلمانِ تازه‌کارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسه‌های خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]

  • مهارت زبانی تأثیر تکنیک‌های ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستان‌محور در زبان‌آموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]

  • مهارت شنیداری تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]

  • مهارت صحبت کردن تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

  • مهارت گفتاری تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائین‌تر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]

  • مهارت نوشتاری زبان دوم تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبان‌آموزان درون‌گرا در مقابل برون‌گرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]

  • موتومتر تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

ن

  • نشانگرهای گفتمان بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقاله‌های پژوهشی زمین‌شناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]

  • نظام یادگیری هوشمند تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبان‌آموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]

  • نظریة بار درگیری تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • نگرش خواندن تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبان‌آموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]

  • نمره‌های درک مطلب نقش انگیزش و باورهای زبان‌آموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمره‌های درک مطلب آن‌ها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]

  • نوسانات انگیزشی تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

  • نوع فعالیت تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبان‌آموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]

  • نیازسنجی تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

  • نیازهای کنونی تحلیل سه‌جانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]

و

  • وادکست تأثیر پادکست‌ها و وادکست‌ها در میان زبان‌آموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]

  • واژه‌یاب نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]

ه

  • هرکول پوآرو هرکول پوآرو و روان‌شناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمان‌های منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]

ی

  • یادگیری ترکیبی/ پیوندی تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • یادگیری تصادفیِ واژگان تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آن‌ها در زبان‌آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]

  • یادگیری فعالیت‌محور زبان تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • یادگیری واژگان یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]