آ
-
آگاتا کریستی
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
-
آموزش انگلیسی
تأثیر پادکستها و وادکستها در میان زبانآموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]
-
آموزش زبان تکلیف-محور
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
-
آموزگاران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
-
آوای فاخته
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
ا
-
ابزارهای بلاغی
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
-
اجزای دستوری داستان
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
ارتباط ایدهها
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
اِسترن
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
استعاره
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
-
انگلیسی با اهدافِ ویژة دانشگاهی
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
-
انگیزة خواندن
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
انگیزش
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
-
انگیزش
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
-
انگیزه
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
اهداف رمزگردانی
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
ب
-
بازخورد اصلاحی
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
-
بازخورد اصلاحی مبتنی بر کاغذ
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
-
بازخورد اصلاحی وابسته به تابلوی هوشمند
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
-
بازخورد همسان باواسطه-رایانه
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
-
باهمآیی حروف اضافه
نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]
-
باهمآییهای دستوری
نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]
-
باهمآیی واژگانی
نگرش دانش آموزان و معلم زبان نسبت به استفاده از واژه یاب در یادگیری و تدریس هم آیی حروف اضافه: مسائل و پیشنهادات [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 139-166]
-
باورهای زبانآموزان
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
-
برونگرایی
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
-
بلاغت کلامی بینافرهنگی
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
پ
-
پادکست
تأثیر پادکستها و وادکستها در میان زبانآموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]
-
پردازش
درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسیزبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]
-
پرسشنامة باورهای زبانآموزان به یادگیری زبان
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
-
پیشپنداشتها
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
ت
-
تأمل
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
تابلو هوشمند
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]
-
تاریخ
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
تحلیل گفتمان تقابلی
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
-
تحلیل گفتمان سیاسی
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
-
تروما
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
-
تصحیح آرایش واژگانی
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
تعهد شغلی
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
-
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
-
تکنیک های روایی
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
ج
-
جنسیت
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
جنسیت
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
خ
-
خاستگاه
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
خواندن
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
خود
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
-
خود-کارآمدی معلم
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
د
-
دانشجویان فیزیوتراپی
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
-
دانش فرهنگی
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
دایسپورا
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
-
درک مطلب خواندن
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
درونگرایی
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
ر
-
راهبرد کاربردشناختی
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
-
راهبردهای خواندن
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
راهبردهای سیاسی
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
-
رخدادهای زبان-وابسته
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
-
رفتارگرایی
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
-
رمزگردانی
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
-
روانشناسی جنایی
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
-
روانشناسی شناختی
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
-
روش شنیداری-گفتاری
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
ز
-
زبان آموزان زبان دوم
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
-
زبانآموزان مقطعِ ارشد دبیرستان
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
-
زبانپریشی
درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسیزبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]
-
زبانشناسی قضایی
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
-
زمینشناسی
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
س
-
سؤال پرسیدن
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
-
ساماندهی بلاغی
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
-
سطح دشواری فعالیت
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
-
سهبعدیسازی
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
ص
-
صورتهای پرسشی
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
ع
-
عصبشناختی
درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسیزبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]
-
علوم نرم
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
-
عمق پردازش
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
عملکردهای زبانی
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
-
عناصر تعاملگر
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
-
عناصر تعاملی
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
ف
-
فدیا فقیر
زیباشناختی تروما در رمان آوای فاخته اثر فدیا فقیر [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 187-203]
-
فراگیری زبان دوم
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
فراهمسازها
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
فرضیة حذفِ رد
درک نحوی در بیماران دستورپریش فارسیزبان: گواهی دیگر در باب فرضیه حذف رد [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 185-203]
-
فرهنگ
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
فرهنگ بزرگ
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
-
فرهنگ کوچک
تکرارپذیری حرکتهای متنی-کارکردی در مقالههای پژوهشیِ علوم نرم: انگلیسی زبانان در مقابل فارسی زبانان [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 115-137]
-
فعالیت
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
فعالیت داستانمحور
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
فعالیت نوشتاری
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
فناوری
تأثیر پادکستها و وادکستها در میان زبانآموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]
ق
-
قتل الفبایی
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
ک
-
کارآمدی گروهی
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
گ
-
گفتار پیشا-ریاست جمهوری ایالات متحده
انطباقِ راهبردهای سیاسی با ابزارهای بلاغی در مناظرههای پیشا-ریاست جمهوری 2008 ایالات متحده: بررسیِ گفتمان سیاسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 97-114]
-
گفتار حقوقی
نقش راهبردهای کاربردشناختی در گفتمانِ حقوقی: بررسی موردیِ شهرِ شیراز [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 227-249]
ل
-
لاک
تریسترام شندی و پیچیدگیهای خاستگاه: جهان اسبِ-چوبیِ بینهایت مضحک [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 239-252]
م
-
متن
عوامل و فراهمسازهای انگیزشی و متنی در خواندن فراگیران زبان انگلیسی ایرانی: بهرهگیری از تأملات نیمهساختاری نگارشیافته در طول فرایند یادگیری تأملی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 205-225]
-
مدل تعاملی
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
-
مدل معادلات ساختاری
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
-
معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
خود-کارآمدی فردی و کارآمدی گروهی معلم به عنوان پیشبینیکنندههای تعهد شغلی معلم: بررسی موردی معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 167-186]
-
معلمان تازهکار
پیشپنداشتهای معلمانِ تازهکارِ انگلیسی در آموزشِ زبان انگلیسی: بررسی موردیِ مؤسسههای خصوصی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 31-50]
-
مهارت زبانی
تأثیر تکنیکهای ایجادِ آگاهیِ نحوی بر عملکردِ نوشتاری فعالیت داستانمحور در زبانآموزانِ سطحِ متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 9-30]
-
مهارت شنیداری
تأثیر پادکستها و وادکستها در میان زبانآموزان انگلیسی با انگیزه: سطوح متفاوت مهارت شنیداری [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 51-75]
-
مهارت صحبت کردن
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
-
مهارت گفتاری
تأثیر دشواری فعالیت بر کمیت و کیفیت رمزگردانی فراگیران انگلیسی سطح پائینتر از متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 145-166]
-
مهارت نوشتاری زبان دوم
تأثیر بازخورد همسانِ باواسطه-رایانه در مقابل رو در رو بر توانایی نوشتاری و رخدادهای زبان-وابستة زبانآموزان درونگرا در مقابل برونگرا [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 51-73]
-
موتومتر
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
ن
-
نشانگرهای گفتمان
بررسی تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی در مقالههای پژوهشی زمینشناسی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 7-26]
-
نظام یادگیری هوشمند
تأثیر آموزش از طریق الگوی تعاملی در مهارت صحبت کردن زبانآموزانِ زبان انگلیسی ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 205-225]
-
نظریة بار درگیری
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
نگرش خواندن
تأثیر آموزش موادِ فرهنگی بر انگیزه و نگرشِ خواندن زبانآموزانِ انگلیسی بالاتر از سطح متوسط ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 99-124]
-
نمرههای درک مطلب
نقش انگیزش و باورهای زبانآموزان زبان انگلیسی ایرانی در نمرههای درک مطلب آنها [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 227-237]
-
نوسانات انگیزشی
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
-
نوع فعالیت
تأثیر نوع فعالیت بر نوسانات انگیرشی: بررسی موردی زبانآموزان ایرانیِ مقطع ارشدِ دبیرستان [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 77-97]
-
نیازسنجی
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
-
نیازهای کنونی
تحلیل سهجانبة نیازهای زبان انگلیسیِ دانشجویاِن ایرانی کارشناسی فیزیوتراپی با اهداف دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 27-40]
ه
-
هرکول پوآرو
هرکول پوآرو و روانشناسی جنایی: جنایت و تفتیش در رمانهای منتخب آگاتا کریستی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 167-184]
ی
-
یادگیری ترکیبی/ پیوندی
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
یادگیری تصادفیِ واژگان
تأثیر نوع فعالیت و شاخص بار درگیری ذهنی بر میزان یادگیریِ تصادفیِ واژگان و پایداری آنها در زبانآموزان ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 251-266]
-
یادگیری فعالیتمحور زبان
تأثیر تلفیق یادگیری ترکیبی با روش یادگیری فعالیت-محور زبان بر خواندن و درک مطلب زبانآموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]
-
یادگیری واژگان
یادگیری واژگان زبان خارجی: بازخورد اصلاحیِ وابسته به تابلوی هوشمند در مقایسه با بازخورد اصلاحیِ مبتنی بر کاغذ [دوره 5، شماره 2، 1400، صفحه 75-96]