ا

  • اروجی، محمد رضا انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

  • استوار نامقی، سید علی بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • اسدی وحدت، زهرا ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

  • اشرف، حمید بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

  • اصطفایی، هدی مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

  • اصغری استانه، افسانه تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

  • افسوشین، مریم تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

  • افضلی شهری، محمد رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • اکبریان، اسحق رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • امجدی پرور، علیرضا مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

ب

  • باقری، محمد صاادق چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

  • باقری نویسی، رضا تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

  • بیات، عباس نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

پ

  • پورقریب، بهزاد تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

ت

  • توسلی، کبری ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

ج

  • جمشیدی، سامان مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

ح

  • حسین نیا، منصوره بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

خ

  • خدابخش زاده، حسین بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

  • خواجوی، غلامحسن بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

د

  • دبیر مقدم، محمد الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • دشتستانی، سید رضا آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • دوستی، فرزانه نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

ر

  • رحمانی، نرگس انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

  • رحیم پناه، معصومه تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

  • رضایی، سعید مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • رضایی، عباسعلی ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]

  • رضایی تالار پشتی، عبدالباقی تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

  • رهبر، بهزاد انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

س

  • سلیمی، محمود رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • سیَری، عبدالرضا چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

ش

  • شاه بالا، امیر حسین طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • شریفی، شهلا درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

  • شهیدی تبار، مصطفی الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

ط

  • طباطبایی، مهین سادات نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

ع

  • عالمی، مینو مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

  • عرفانیان قونسولی، لیلا درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

ق

  • قاسمی رزوه، جواد رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • قنبرپور، مهسا ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]

  • قنسولی، بهزاد طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

ک

  • کر، مهدیه مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

  • کرمی، حسین طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • کریمی علویجه، خدیجه برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • کلانتری، انیس وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

م

  • محمد پور، زقیه تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

  • محمد حسین پور، رسول کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

  • محمدی، ناهید وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

  • محمودی، کیوان نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

  • مرعشی، حمید تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

  • مرندی، سیده سوسن برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • مشکوۃ، مریم تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

  • مشهدی حیدر، داود تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • مظفری، فاطمه بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • ملاحسینی، محمد رضا تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • ملکی، محمد بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • موسوی، زینب کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

ن

  • نجومیان، امیرعلی نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

و

  • وثوقی، مرجان مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]