ا
-
اروجی، محمد رضا
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
-
استوار نامقی، سید علی
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
اسدی وحدت، زهرا
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
-
اشرف، حمید
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
-
اصطفایی، هدی
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
-
اصغری استانه، افسانه
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
-
افسوشین، مریم
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
-
افضلی شهری، محمد
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
اکبریان، اسحق
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
امجدی پرور، علیرضا
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
ب
-
باقری، محمد صاادق
چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]
-
باقری نویسی، رضا
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
-
بیات، عباس
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
پ
-
پورقریب، بهزاد
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
ت
-
توسلی، کبری
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
ج
-
جمشیدی، سامان
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
ح
-
حسین نیا، منصوره
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
خ
-
خدابخش زاده، حسین
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
-
خواجوی، غلامحسن
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
د
-
دبیر مقدم، محمد
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
دشتستانی، سید رضا
آموزش زبان انگلیسی به کمک تختهی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]
-
دوستی، فرزانه
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
ر
-
رحمانی، نرگس
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
-
رحیم پناه، معصومه
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
-
رضایی، سعید
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
رضایی، عباسعلی
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
-
رضایی تالار پشتی، عبدالباقی
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
-
رهبر، بهزاد
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
س
-
سلیمی، محمود
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
سیَری، عبدالرضا
چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]
ش
-
شاه بالا، امیر حسین
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
شریفی، شهلا
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
-
شهیدی تبار، مصطفی
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
ط
-
طباطبایی، مهین سادات
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
ع
-
عالمی، مینو
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
-
عرفانیان قونسولی، لیلا
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
ق
-
قاسمی رزوه، جواد
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
قنبرپور، مهسا
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
-
قنسولی، بهزاد
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
ک
-
کر، مهدیه
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
-
کرمی، حسین
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
کریمی علویجه، خدیجه
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
کلانتری، انیس
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
م
-
محمد پور، زقیه
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
-
محمد حسین پور، رسول
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
-
محمدی، ناهید
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
-
محمودی، کیوان
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
-
مرعشی، حمید
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
-
مرندی، سیده سوسن
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
مشکوۃ، مریم
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
-
مشهدی حیدر، داود
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
مظفری، فاطمه
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
ملاحسینی، محمد رضا
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
ملکی، محمد
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
موسوی، زینب
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
ن
-
نجومیان، امیرعلی
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
و
-
وثوقی، مرجان
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]