آ
-
آزمون های چندگزینه ای
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
آموزش
آموزش زبان انگلیسی به کمک تختهی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]
-
آموزش زبان
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
-
آموزش زبان انگلیسی
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
آموزش زبان انگلیسی اینترنت-محور
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
آموزش منظورشناسی
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
ا
-
ابزارک خواندن
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
-
ادبیات انگلیسی قرن هجدهم
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
-
ارتقاء درونداد
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
-
ارزشیابی پویا
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
-
ارزشیابی جایگزین
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
-
ارزشیابی کلاسی
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
-
ارزیابی منصفانه
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
استراتژیهای ادبورزی
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
-
اسلامهراسی
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
-
اصطلاحات نامتجانس
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
-
اکوفمینیسم فرهنگی
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
-
الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
-
الگوی واژ-نحوی
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
انسجام
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
انواع دُشواژه.
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
-
ایران
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
اینستاگرام
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
ب
-
بخش خصوصی
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
-
بخش دولتی
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
-
برنامهریزی تمرین
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
برنامهریزی راهبردی
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
برنامه یادگیریِ انگلیسی بیبیسی
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
برنامۀ آموزشی مخفی
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
بومی سازی
چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]
پ
-
پایانناپذیری
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
-
پرسشنامه
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
پژوهش
چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]
-
پیچیدگی دستوری
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
پیشرفت مرحلهای
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
-
پیکره
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
پیوستار زمانی- مکانی
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
ت
-
تئوریِ زمینهای
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
تاراج طره مو
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
-
تجسم خودِ ایدهآل زبان دوم
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
-
تخته ی تعاملی
آموزش زبان انگلیسی به کمک تختهی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]
-
تشدیدکنندهها
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
-
تصور مدرسان زبان دوم
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
تکرارفعالیت
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
-
تکنیکهای فراخوانی
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
-
تنِ متشتت
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
-
تننگاری
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
ح
-
حروف ندا
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
خ
-
خواندن
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
-
خود-بایدهای یادگیری زبان دوم
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
-
خودکار آمدی
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
د
-
داگمه
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
-
دانش جزئی
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
دانش واژگانی
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
درخواست غیرمستقیم
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
-
درک خواندن
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
-
درک مطلب
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
دُشواژه
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
-
دیاسپورای مسلمانان
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
ر
-
راهبرد های مدیریتی
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
-
روایت
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
روشهای نوآور
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
ز
-
زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی به کمک تختهی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]
-
زبان ترکی آذری
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
زبان تمثیلی
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
-
زبانشناسی اجتماعی
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
-
زبان شناسی حقوقی
چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]
-
زبانشناسی شناختی
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
-
زبان شناسی نقش گرا
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
زنان
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
س
-
سابقۀ تدریس
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
-
سبکهای غالب یادگیری ادراکی
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
سبکهای یادگیری
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
-
سوء رفتار
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
ص
-
صحت
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
صلاحیتهای حرفهای
بررسی مقایسهای صلاحیتهای حرفهای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]
ط
-
طبیعت
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
ع
-
عمق واژگان
رابطۀ بین سبکهای غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]
ف
-
فرا-تحلیل کیفی
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
-
فراگیران زبان بیگانه
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
-
فرضیۀ برجستگی تدریجی
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
-
فیلمهای ایرانی
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
ق
-
قالبهای فرهنگی-اجتماعی
ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]
ک
-
کاربرد نقش های زبان دوم
تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]
-
کارکرد دُشواژه
انواع و کارکرد دُشواژه در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]
-
کتب درسی
تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]
-
کنش کلامی قدردانی
کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]
گ
-
گروتسک زنانه
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
-
گفتمان
الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]
-
گفت وگومندی
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
-
گیورا
درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]
م
-
محیط آموزشی ایران
چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]
-
مدارس
آموزش زبان انگلیسی به کمک تختهی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]
-
مدل سازگارشدۀ شبکه کنشگران اجتماعیِ ونلیوون
برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بیبیسی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]
-
مدیریت کلاس
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
-
مردسالاری
وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]
-
مطالعات اقتباسی
تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامهی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]
-
منطق فازی
طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]
-
مهارت گفتاری
تاثیر تلفیق برنامهریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]
-
مهارت نوشتن
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
-
مهارت های زبانی
آموزش زبان انگلیسی به کمک تختهی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]
-
مواد آموزشی پیکرهبنیاد
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
-
مواد آموزشی پیکرهبنیاد ارتقانیافته
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
-
مواد آموزشی پیکرهبنیاد ارتقایافته
مواد آموزشی پیکرهبنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]
-
موضع نویسنده
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
موقعیت زبان خارجی
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
-
موقعیت زبان دوم
مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]
ن
-
نرمافزار اِنویوُ
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
نشانۀ سومشخص مفرد
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
-
نظارت
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
نظارت ویدیوییِ کلاس
بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعهای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
نظریۀ پردازشپذیری
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]
-
نگارشدانشگاهی
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
نوشتار توصیفی
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
-
نوشتار توضیحی
ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎنآﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]
و
-
واژه
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
ه
-
هویت نویسنده
مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]
-
هیولاواری مسلمانی
نیمانیمهای شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]
ی
-
یادگیری به کمک موبایل
تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]
-
یادگیری زبان دوم
نظریۀ پردازشپذیری: پیشرفت مرحلهای «نشانۀ سومشخص مفرد » و «الغای جابهجایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی بهعنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]