آ

  • آزمون های چندگزینه ای طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • آموزش آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • آموزش زبان تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

  • آموزش زبان انگلیسی بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • آموزش زبان انگلیسی اینترنت-محور برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • آموزش منظورشناسی تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

ا

  • ابزارک خواندن تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

  • ادبیات انگلیسی قرن هجدهم وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

  • ارتقاء درونداد مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

  • ارزشیابی پویا ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]

  • ارزشیابی جایگزین ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]

  • ارزشیابی کلاسی ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]

  • ارزیابی منصفانه طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • استراتژی‌های ادب‌ورزی کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

  • اسلام‌هراسی نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

  • اصطلاحات نامتجانس مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

  • اکوفمینیسم فرهنگی وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

  • الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

  • الگوی واژ-نحوی الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • انسجام الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • انواع دُشواژه.‌ انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

  • ایران برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • اینستاگرام کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

ب

  • بخش خصوصی بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

  • بخش دولتی بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

  • برنامه‌ریزی تمرین تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • برنامه‌ریزی راهبردی تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • برنامه یادگیریِ انگلیسی بی‌بی‌سی برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • برنامۀ‌ آموزشی مخفی برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • بومی سازی چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

پ

  • پایان‌ناپذیری تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

  • پرسشنامه مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • پژوهش چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

  • پیچیدگی دستوری تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • پیشرفت مرحله‌ای نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

  • پیکره مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • پیوستار زمانی- مکانی تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

ت

  • تئوریِ زمینه‌ای بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • تاراج طره مو وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

  • تجسم خودِ ایده‌آل زبان دوم تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

  • تخته ی تعاملی آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • تشدیدکننده‌ها کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

  • تصور مدرسان زبان دوم بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • تکرارفعالیت ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

  • تکنیک‌های فراخوانی ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

  • تنِ متشتت نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

  • تن‌نگاری نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

ج

  • جنسیت رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • جنسیت بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

چ

  • چالش ها آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • چشم انداز چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

ح

  • حروف ندا کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

خ

  • خواندن تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

  • خود-بایدهای یادگیری زبان دوم تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

  • خودکار آمدی تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

د

  • داگمه تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

  • دانش جزئی طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • دانش واژگانی رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • درخواست غیرمستقیم درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

  • درک خواندن تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

  • درک مطلب طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • دُشواژه‌ انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

  • دیاسپورای مسلمانان نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

ر

  • راهبرد های مدیریتی مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

  • روایت الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • روشهای نوآور تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

ز

  • زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • زبان ترکی آذری الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • زبان تمثیلی درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

  • زبان‌شناسی اجتماعی انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

  • زبان شناسی حقوقی چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

  • زبان‌شناسی شناختی درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

  • زبان شناسی نقش گرا الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • زنان وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

س

  • سابقۀ تدریس بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

  • سبک‌های غالب یادگیری ادراکی رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • سبک‌های یادگیری رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

  • سوء رفتار مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

ص

  • صحت تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • صلاحیتهای حرفه‌ای بررسی مقایسه‌ای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان زبان ایرانی در دو بخش دولتی و خصوصی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 125-146]

ط

  • طبیعت وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

ع

  • عمق واژگان رابطۀ بین سبک‌های غالب یادگیریِ ادراکی و عمق دانش واژگانی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 79-103]

ف

  • فرا-تحلیل کیفی ارزشیابی پویا در فراگیری زبان دوم: فرا-تحلیلی کیفی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 43-69]

  • فراگیران زبان بیگانه تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

  • فرضیۀ برجستگی تدریجی درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

  • فیلمهای ایرانی انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

ق

ک

  • کاربرد نقش های زبان دوم تجسم خودِ ایدهآل، خود-بایدهای یادگیری زبان دوم و کاربرد نقش های زبانی در فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 147-164]

  • کارکرد دُشواژه‌ انواع و کارکرد دُشواژه‌ در سینمای معاصر ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 235-249]

  • کتب درسی تاثیر روش آموزش داگمه بر خواندن زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 169-186]

  • کنش کلامی قدردانی کنش کلامی قدردانی در اینستاگرام: ظهور یک ژانر زبانی جدید؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 21-41]

گ

  • گروتسک زنانه نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

  • گفتمان الگوهای واژ-نحوی انسجام در زبان روایت در ترکی آذری [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 215-233]

  • گفت وگومندی تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

  • گیورا درک درخواست غیرمستقیم در زبان فارسی: اثر برجستگی و بافت [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 185-198]

م

  • محیط آموزشی ایران چشم انداز پژوهش زبان شناسی حقوقی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 187-205]

  • مدارس آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • مدل سازگارشدۀ شبکه کنشگران اجتماعیِ ون‌لیوون برنامۀ آموزشی پنهان در آموزش اینترنت-محور زبان انگلیسی: بازنمایی کنشگران اجتماعی ایرانی در برنامۀ یادگیری زبان انگلیسی بی‌بی‌سی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 29-55]

  • مدیریت کلاس مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

  • مردسالاری وفاق زنان و طبیعت در تاراج طره مو اثر الکساندر پوپ: خوانشی اکوفمینیستی فرهنگی [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 9-20]

  • مطالعات اقتباسی تنسی ویلیامز، سینمای ایران و منطق مکالمه ای باختین: بررسی تطبیقی نمایشنامه‌ی اتوبوسی به نام هوس و فیلم سینمایی بیگانه [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 225-241]

  • منطق فازی طراحی نوع جدیدی ازآزمون چندگزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی براساس منطق فازی و اعتبار بخشی به آن [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 71-92]

  • مهارت گفتاری تاثیر تلفیق برنامه‌ریزی درسکار و پرسشگری: آیا این کار بر عملکرد کلامی فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه تاثیری دارد؟ [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 57-78]

  • مهارت نوشتن ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

  • مهارت های زبانی آموزش زبان انگلیسی به کمک تخته‌ی تعاملی در ایران: آیا مزایا از معایب بیشتر است؟ [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 207-224]

  • مواد آموزشی پیکره‌بنیاد مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

  • مواد آموزشی پیکره‌بنیاد ارتقانیافته مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

  • مواد آموزشی پیکره‌بنیاد ارتقایافته مواد آموزشی پیکره‌بنیاد و یادگیری اصطلاحات نامتجانس توسط فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: دروندادِ ارتقایافته و ارتقانیافته [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 9-27]

  • موضع نویسنده مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • موقعیت زبان خارجی مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

  • موقعیت زبان دوم مطالعه ی بین فرهنگی راهبردهای مورد استفاده معلمان زبان انگلیسی در مدیریت سوء رفتار در دو محیط زبان دوم و زبان خارجی: مطالعه ی موردی ایران و فیلیپین [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 139-167]

ن

  • نرم‌افزار اِن‌ویوُ مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • نشانۀ سوم‌شخص مفرد نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

  • نظارت بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • نظارت ویدیوییِ کلاس بررسی تصور مدرسان زبان انگلیسی نسبت به نظارت ویدیوییِ کلاسِ درس: مطالعه‌ای کیفی [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]

  • نظریۀ پردازش‌پذیری نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]

  • نگارش‌دانشگاهی مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • نوشتار توصیفی ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

  • نوشتار توضیحی ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ تکرارﻓﻌﺎﻟﯿﺖ و ﺗﮑﻨﯿﮏﻫﺎی ﻓﺮاﺧﻮاﻧﯽ ﺑﺮ ﻧﻮﺷﺘﺎر ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ و ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ زﺑﺎن‌آﻣﻮزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 243-267]

و

  • واژه‌ تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

ه

  • هویت نویسنده مالکیت اثر یا حذف هویت: پژوهشی با رویکرد ترکیبی در هویت نویسندۀ دانشگاهی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 105-124]

  • هیولاواری مسلمانی نیمانیم‌های شنیع: خوانشی بر امر گروتسک در رمان مهرِ دشمنان لیلا ابوالعلا [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 115-137]

ی

  • یادگیری به کمک موبایل تاثیر یک ابزارک خواندن بر روی درک خواندن و خودکار آمدی زبان آموزان [دوره 3، شماره 1، 1398، صفحه 93-113]

  • یادگیری زبان دوم نظریۀ پردازش‌پذیری: پیشرفت مرحله‌ای «نشانۀ سوم‌شخص مفرد » و «الغای جابه‌جایی فعل کمکی و فاعل» در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانیِ زبان انگلیسی به‌عنوان زبان بیگانه [دوره 3، شماره 2، 1398، صفحه 165-184]