ا
-
اشعری تبار، نرجس
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
اقتصادی رودی، احمدرضا
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
ب
-
باقرکاظمی، مرضیه
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
بدخشان، سارا
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]
-
بلوری، مزدک
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
-
بوالی، محمد
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
پ
-
پژوهش، محمد
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
ت
-
توسلی، کبری
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]
-
توکلی، الهام
بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانشمحور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]
ج
-
جعفرپور ممقانی، هما
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
جلالی، جلیل
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
ح
-
حدائق، بها
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
-
حداد نارافشان، مهری
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
-
حق بین، فریده
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
-
حیدری، مجتبی
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
خ
-
خانی، رضا
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
خلیفه، احمد
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
ذ
-
ذوالقدری، ماندانا
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
ر
-
رحمانی، معصومه
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
رسایی، احسان
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
-
رشوند سمیاری، شکوه
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
ز
-
زارعی، عباس علی
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
-
زبردست، محمدرضا
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
س
-
ساوجبلاغچی لار، صنم
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
-
سرکشیکیان، امیرحسین
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
سعیدی، زری
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
سعیدی، مودت
بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]
-
سیری، مسعود
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
سیفوری، زهره
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
ش
-
شاهی، رضا
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
شجاع، لیلا
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
شهابی، حسن
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
-
شیشه گرها، الهام
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
ص
-
صادقی کهمینی، مصطفی
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
ط
-
طاهری، حمیده
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
طاهری، زهرا
زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]
ع
-
عاج، علی
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
عامری، علیرضا
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
عبدالحی، سپیده
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
علیزاده، غیاث الدین
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
غ
-
غفوری، ناصر
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
ف
-
فتحعلی، سمیه
مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]
-
فرهمندفر، مسعود
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
ق
-
قاسمی، پروین
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
-
قرائی، زهره
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
قربانی، مجید
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
ک
-
کبودی، مهناز
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
کتابی، سعید
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
کرمی، حسین
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
کرمی، نیلوفر
بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]
م
-
محسنی، حسین
از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباسهای لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]
-
محمدی، علی محمد
مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]
-
مرشدیان، محبوبه
تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]
-
مطلب زاده، خلیل
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]
-
معرفت، فهیمه
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
-
مفتون، پرویز
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
منفرد، نرجس
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
ن
-
نصر، محمدرضا
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
نوروزی، شادی
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
نیک مرد، فاطمه
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]