ا

  • اشعری تبار، نرجس تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • اقتصادی رودی، احمدرضا آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

ب

  • باقرکاظمی، مرضیه معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • بدخشان، سارا تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]

  • بلوری، مزدک انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

  • بوالی، محمد آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

پ

  • پژوهش، محمد آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

ت

  • توسلی، کبری تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]

  • توکلی، الهام بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانش‌محور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]

ج

  • جعفرپور ممقانی، هما نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

  • جلالی، جلیل انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

ح

  • حدائق، بها جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

  • حداد نارافشان، مهری تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

  • حق بین، فریده معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

  • حیدری، مجتبی عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

خ

  • خانی، رضا برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • خلیفه، احمد آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

ذ

  • ذوالقدری، ماندانا نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

ر

  • رحمانی، معصومه معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • رسایی، احسان آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

  • رشوند سمیاری، شکوه تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

ز

  • زارعی، عباس علی تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

  • زبردست، محمدرضا تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

س

  • ساوجبلاغچی لار، صنم ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

  • سرکشیکیان، امیرحسین تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • سعیدی، زری بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • سعیدی، مودت بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]

  • سیری، مسعود تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • سیفوری، زهره ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

ش

  • شاهی، رضا برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • شجاع، لیلا برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • شهابی، حسن تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

  • شیشه گرها، الهام تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

ص

  • صادقی کهمینی، مصطفی جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

ط

  • طاهری، حمیده نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • طاهری، زهرا زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]

ع

  • عاج، علی تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • عامری، علیرضا معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • عبدالحی، سپیده تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • علیزاده، غیاث الدین ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

غ

  • غفوری، ناصر ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

ف

  • فتحعلی، سمیه مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]

  • فرهمندفر، مسعود ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

ق

  • قاسمی، پروین جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

  • قرائی، زهره تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • قربانی، مجید تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

ک

  • کبودی، مهناز نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • کتابی، سعید تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • کرمی، حسین بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • کرمی، نیلوفر بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]

م

  • محسنی، حسین از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباس‌های لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه‌ هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]

  • محمدی، علی محمد مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]

  • مرشدیان، محبوبه تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]

  • مطلب زاده، خلیل تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]

  • معرفت، فهیمه عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

  • مفتون، پرویز تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • منفرد، نرجس معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

ن

  • نصر، محمدرضا نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • نوروزی، شادی بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • نیک مرد، فاطمه تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]