آ
-
آزمون نگارش
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]
-
آزمون ویژگیهای زبانی
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
-
آلمریدا
از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباسهای لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]
-
آموزش آنلاین
مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]
-
آموزش اضطراری از راه دور
مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]
-
آموزش زبان به کمک فن آوری
مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]
-
آموزش فردی
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
-
آموزش کار-محور
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
-
آموزش متقابل
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]
-
آموزش معکوس
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
ا
-
اپلیکیشنهای غذای ایرانی
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
-
اثربخشی
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
-
ادبیات رمانتیک
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
-
ادراک فراگیران
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]
-
ارتباط پایدار
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
-
ارزیاب
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]
-
ارزیابی پویا
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
-
ارزیابی کتاب
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
ارزیابی گروهی
بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانشمحور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]
-
ارزیابی مدرس تربیت معلم
بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانشمحور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]
-
اضطراب
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
-
اف.ای.اس.تی.اس
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
-
اقدامات بیومتریکی
زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]
-
الیویه
از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباسهای لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]
-
امر متعالی
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
-
انتظارات
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
-
انگیزش
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
-
اهداف بیشرفت
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
اوفلیا
از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباسهای لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]
-
ایدئولوژی
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
اینجا بدون من
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
ب
-
بارشناختی
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
بازخورد اصلاحی
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
باغ وحش شیشهای
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
-
برانا
از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباسهای لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]
-
برنامه ریزی برنامه های آموزشی
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
برنامه ریزی درسکار
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
بومی سازی
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
بیادسپاری واژگان
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
-
بینامتنیت اینستاگرام
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
پ
-
پرسشنامه معرفتشناسی رشدی (LDEI)
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
پروتکل شفاهی
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]
-
پیچیدگی
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
ت
-
تأمل
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]
-
تجربه یادگیری زبان دوم
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
-
تحلیل ژانر
بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
تحلیل نیازها
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
تحمل ابهام
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
-
تخلیل گفتمان تعاملی
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
-
ترجمة شفاهی پیاپی
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
ترجمه
مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]
-
ترجمه ادبی
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
-
تعامل ارتباطی
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
تمایل به برقراری ارتباط
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
-
تمایل به پذیرش اشتباه
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
-
تنسی ویلیامز
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
-
توانش
بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانشمحور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]
-
توجه به قالب ریزی مجدد
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
توسعه راهبرد
تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]
ج
-
جنسیت
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
چ
-
چالش ها و فرصت ها
مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]
-
چکیده مقالههای پژوهشی
بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]
خ
-
خواسته ها
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
خواندن
تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]
-
خوانندگان ترجمه
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
-
خودِ آرمانی زبان دوم
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
-
خودارزیابی
بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانشمحور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]
-
خودِ بایسته زبان دوم
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
-
خود-تنظیمی
تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]
-
خود-تنظیمی
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
د
-
دانستن مستقل
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
دانش آشکار
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
-
دانش ضمنی
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
-
دانش مطلق
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
درسکارهای داستانی
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
درک مطلب خواندن
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
-
درگیری شناخت
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
دریافت خوانندگان
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
-
دسته بندی موضوعی واژگان
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
ر
-
رفتار یادگیری انگیزشی
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
-
روابط اجتماعی
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
-
روانی گفتار
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
روایی امتحان نوشتاری
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
-
رویکرد آزمون-محدودیت
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
-
رویکرد لرنست
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
ز
-
زبان آموزان
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
زمان پاسخگویی
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
زیست نظارت
زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]
ژ
-
ژیژک
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
س
-
سؤالهای چهار گزینهای
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
سؤالهای زبان انگلیسی
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
سفر
زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]
-
سیاست های آموزش زبان
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
سیاست های زبانی
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
سیستمهای پویا
تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]
ش
-
شخصیت
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
-
شناخت زمینهای
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
شهروند زیستی
زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]
ص
-
صحت
تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]
-
صورت-محور
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
ط
-
طول آزمون
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]
ف
-
فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی
تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]
-
فرایندهای ذهنی
تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیابها هنگام نمرهدهی به عملکرد نوشتاری آزموندهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]
-
فرسودگی تحصیلی
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
ق
-
قرآن
مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]
ک
-
کارآموزی شناختی
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]
-
کلاس برخط
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
-
کلاس حضوری
تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاسهای حضوری در مقایسه با کلاسهای برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]
-
کلاس معکوس
آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]
-
کمبودها
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
کمتوانی
جنسیت و کمتوانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشهای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]
-
کیرن دسای
زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]
گ
-
گفتماننمای تفصیلی
مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]
-
گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و»
مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]
م
-
ماندگاری
آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]
-
مدل سازی معادلات ساختار
نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]
-
مدلهای ارزیابی پویا
تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]
-
مدیریت گفتمان
مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]
-
مطالعه ی مروری نظام مند
برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]
-
مقدمه
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
-
مقیاسهای عینی/ذهنی
بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]
-
موقعیتهای غیر امتحان
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
ن
-
نشانههای فراگفتمانی تعاملی
بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]
-
نظرات خوانندگان
انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]
-
نوشتار آکادمیک
عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیتهای نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]
-
نوع
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
و
-
وردزورت
ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
ه
-
هدف
نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
همگرایی دیجیتال
معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]
-
هملت
از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباسهای لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]
-
هوشهای چندگانه
ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]
-
هویت اجتماعی
تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و ایدیولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]
ی
-
یادداشت برداری
تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحلههای مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]
-
یادگیری انتقالی L2
معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]
-
یادگیری خود-تنظیمیافته
تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]
-
یادگیری مشارکتی
تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]