آ

  • آزمون نگارش تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]

  • آزمون ویژگی‌های زبانی عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

  • آلمریدا از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباس‌های لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه‌ هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]

  • آموزش آنلاین مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]

  • آموزش اضطراری از راه دور مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]

  • آموزش زبان به کمک فن آوری مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]

  • آموزش فردی ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

  • آموزش کار-محور ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

  • آموزش متقابل تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]

  • آموزش معکوس آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

ا

  • اپلیکیشن‌های غذای ایرانی معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

  • اثربخشی آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

  • ادبیات رمانتیک ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

  • ادراک فراگیران تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]

  • ارتباط پایدار معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

  • ارزیاب تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]

  • ارزیابی پویا تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

  • ارزیابی کتاب تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • ارزیابی گروهی بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانش‌محور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]

  • ارزیابی مدرس تربیت معلم بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانش‌محور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]

  • اضطراب تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

  • اف.ای.اس.تی.اس عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

  • اقدامات بیومتریکی زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]

  • الیویه از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباس‌های لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه‌ هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]

  • امر متعالی ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

  • انتظارات انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

  • انگیزش تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

  • اهداف بیشرفت نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • اوفلیا از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباس‌های لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه‌ هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]

  • ایدئولوژی تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • اینجا بدون من جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

ب

  • بارشناختی بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • بازخورد اصلاحی نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

  • باغ وحش شیشه‌ای جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

  • برانا از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباس‌های لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه‌ هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]

  • برنامه ریزی برنامه های آموزشی برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • برنامه ­ریزی درسکار تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • بومی سازی تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • بیادسپاری واژگان ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

  • بینامتنیت اینستاگرام معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

پ

  • پرسشنامه معرفت‌شناسی رشدی (LDEI) معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • پروتکل شفاهی تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]

  • پیچیدگی تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

ت

  • تأمل تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]

  • تجربه یادگیری زبان دوم تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

  • تحلیل ژانر بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • تحلیل نیازها تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • تحمل ابهام آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

  • تخلیل گفتمان تعاملی معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

  • ترجمة شفاهی پیاپی تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • ترجمه مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]

  • ترجمه ادبی انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

  • تعامل ارتباطی نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

  • تمایل به برقراری ارتباط آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

  • تمایل به پذیرش اشتباه تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

  • تنسی ویلیامز جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

  • توانش بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانش‌محور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]

  • توجه به قالب ریزی مجدد نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

  • توسعه راهبرد تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]

ج

  • جنسیت جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

چ

  • چالش ها و فرصت ها مطالعه اکتشافی چالش ها و فرصت های تغییر به آموزش آنلاین در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در طول همه گیری بیماری کووید -19 [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 7-34]

  • چکیده مقاله‌های پژوهشی بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]

خ

  • خواسته­ ها تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • خواندن تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]

  • خوانندگان ترجمه انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

  • خودِ آرمانی زبان دوم تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

  • خودارزیابی بررسی موردی دوره آموزش معلمان توانش‌محور [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 7-36]

  • خودِ بایسته زبان دوم تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

  • خود-تنظیمی تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]

  • خود-تنظیمی تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

د

  • دانستن مستقل معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • دانش آشکار آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

  • دانش ضمنی آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

  • دانش مطلق معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • درسکارهای داستانی تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • درک مطلب خواندن تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

  • درگیری شناخت نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • دریافت خوانندگان انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

  • دسته بندی موضوعی واژگان ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

ر

  • رفتار یادگیری انگیزشی تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

  • روابط اجتماعی تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

  • روانی گفتار تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • روایی امتحان نوشتاری عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

  • رویکرد آزمون-محدودیت تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

  • رویکرد لرنست تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

ز

  • زبان آموزان نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • زمان پاسخ‌گویی بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • زیست‌ نظارت زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]

ژ

  • ژیژک ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

س

  • سؤال‌های چهار گزینه‌ای بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • سؤال‌های زبان انگلیسی بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • سفر زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]

  • سیاست های آموزش زبان برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • سیاست های زبانی برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • سیستم‌های پویا تغییرات انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: رفتار یادگیری انگیزشی، مهارت زبانی و جنسیت [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 119-148]

ش

  • شخصیت آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

  • شناخت زمینه‌ای معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • شهروند زیستی زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]

ص

  • صحت تاثیرات برنامه ریزی قبل از انجام درسکار، برنامه ریزی در حین انجام درسکار و تلفیق برنامه ریزی قبل و در حین انجام درسکار بر پیچیدگی، صحت و روان بودن تولیدات شفاهی کودکان فراگیر زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 63-89]

  • صورت-محور آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

ط

  • طول آزمون تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]

ف

  • فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]

  • فرایندهای ذهنی تأثیر طول آزمون بر فرایندهای ذهنی ارزیاب‌ها هنگام نمره‌دهی به عملکرد نوشتاری آزمون‌دهندگان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 159-182]

  • فرسودگی تحصیلی نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

ق

  • قرآن مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]

ک

  • کارآموزی شناختی تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]

  • کلاس برخط تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

  • کلاس حضوری تأثیر آموزش خود-تنظیمی بر درک مطلب و تمایل به پذیرش اشتباه در کلاس‌های حضوری در مقایسه با کلاس‌های برخط [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 35-58]

  • کلاس معکوس آموزش معکوس در کلاس درس زبان عمومی دانشگاه: نقش ویژگیهای شخصیتی، تحمل ابهام، و تمایل به ارتباط در عملکرد دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 91-113]

  • کمبودها تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • کم‌توانی جنسیت و کم‌توانی در اینجا بدون من اثر بهرام توکلی و باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 171-192]

  • کیرن دسای زیست نظارت و سفر ایستا در میراثی از خسران [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 33-54]

گ

  • گفتمان‌نمای تفصیلی مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]

  • گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]

م

  • ماندگاری آموزش صورت-محور فعال در کلاس آموزش معکوس:رشد و ماندگاری دانش ضمنی وآشکار دستور زبان [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 107-134]

  • مدل سازی معادلات ساختار نقش میانجی درگیری شناختی در رابطه بین اهداف پیشرفت وفرسودگی تحصیلی در بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 149-178]

  • مدل‌های ارزیابی پویا تاثیر مدل های ارزیابی پویا بر اضطراب شنیداری و گفتاری در زبان دوم [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 149-176]

  • مدیریت گفتمان مدیریت گفتمان در ترجمه: تحلیلی بر ترجمة گفتمان نمای تفصیلی قرانی «و» در پیکره های موازی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 87-118]

  • مطالعه ی مروری نظام مند برنامه درسی و سیاست های آموزشی زبان انگلیسی : یک مطالعه ی مروری سیستماتیک بر مطالعات اخیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 83-117]

  • مقدمه ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

  • مقیاس‌های عینی/ذهنی بررسی رابطه بین مقیاس های بار شناختی ذهنی و عینی دشواری سوالات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 7-33]

  • موقعیت‌های غیر امتحان عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

ن

  • نشانه‌های فراگفتمانی تعاملی بررسی فراوانی منابع فراکلامی در بخش های مختلف چکیده های مقالات رشته ی تاریخ در مجلات داخلی و خارجی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 37-62]

  • نظرات خوانندگان انتظارات و دریافت خوانندگان ایرانی از ترجمه ادبی به زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 209-234]

  • نوشتار آکادمیک عملکرد نویسندگان متون انگلیسی به عنوان زبان دوم در موقعیت‌های نگارش دانشگاهی در شرایط آزمون و در شرایط غیر آزمون [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 59-85]

  • نوع نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

و

  • وردزورت ایدئولوژی و امر متعالی در اثر "مقدمه" ویلیام وردزورت [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

ه

  • هدف نگاهی بر قالب ریزی مجدد خطاهای زبان آموز توسط معلم: توجه زبان آموز به باز خورد اصلاحی و تعبیر آن [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

  • همگرایی دیجیتال معناپردازی همگرایی دیجیتال به سوی ارتباطی پایدار: بررسی موردی اپلیکیشین های غذا در ارتباط بینامتنی با اینستاگرام [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 179-208]

  • هملت از سکوت مطیعانه تا سرپیچی غیرقابل کنترل: ترجمان شخصیت اوفلیا در اقتباس‌های لارنس الیویه، کنت برانا، و مایکل آلمریدا از نمایشنامه‌ هملت، نوشته ویلیام شکسپیر [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 147-169]

  • هوشهای چندگانه ارتقاء یادسپاری واژگان زبان آموزان پیشرفته با آموزش واژگان موضوعی مبتنی بر کارهای آموزشی هوش-محور [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 119-145]

  • هویت اجتماعی تحلیل گفتمان انتقادی سری کتابهای ویژن: نمود روابط اجتماعی و اید‌یولوژی [دوره 7، شماره 2، 1402، صفحه 1-31]

ی

  • یادداشت­ برداری تحلیل نیازهای یادگیری زبان در مرحله‌های مختلف درس کارشناسی ترجمه شفاهی پیاپی [دوره 7، شماره 4، 1402، صفحه 63-85]

  • یادگیری انتقالی L2 معرفت شناسی تکاملی فراگیری زبان دوم با تمرکز بر ساختار عاملی و رابطه آن با عقاید معرفت شناسی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 35-62]

  • یادگیری خود-تنظیم‌یافته تأثیر رشد راهبرد خود-تنظیمی بر توانایی فراگیران زبان انگلیسی سطح متوسط در خواندن خودتنظیمی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 135-157]

  • یادگیری مشارکتی تأثیر آموزش متقابل تاملی بر خودپنداره تحصیلی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی [دوره 7، شماره 3، 1402، صفحه 115-147]