آ

  • آهنگری، سعیده تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

  • آهور، توران بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

ا

  • ارسخوان، محمد حسین تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • استوار نامقی، سید علی تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • اسدزاده ملکی، نفیسه تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

  • اسدی، فریا مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]

  • اسدی، نادر تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

  • اسفندیاری ده مجنونی، حدیث تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • اسلامی، مهناز کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • اسمعیلی کردلر، مقصود تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

  • افضلی، زهرا تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

  • الاسدی، زینب بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

  • امجدی پرور، علیرضا تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • امیریان، زهرا جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیش‌گفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]

  • ایزدپناه، سیروس تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

ب

  • بابایی، عصمت نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

  • باقری نویسی، رضا بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

  • بالغی زاده، ساسان مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]

  • بذرگرزاده، المیرا تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

  • بوالی، محمد تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

  • بیرجندی، پرویز نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

ج

  • جباری، علی اکبر فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

  • جمشیدی، فاطمه فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

  • جویبار، بهاره تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

ح

  • حدائق، بهی تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • حقیقی، مریم نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

خ

  • خرم، فاطمه تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • خسروی، رباب ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • خضری، فاطمه فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

د

  • دشت پیما، ناصر تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

ذ

  • ذوقی، مسعود تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

ر

  • رجبی استرابادی، علی درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • رشتچی، مژگان نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

  • رضایی، کتایون رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

ز

  • زارع، جواد اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

س

  • سروری، سمیه تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

  • سعیدی، مسعود بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]

  • سعیدی، مهناز بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • سعیدی، مهناز تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

ش

  • شریفی، روح الله به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

ص

  • صادقی، سمیه بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

  • صفائی، ابراهیم ریشه‌یابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]

  • صفایی اصل، نادر تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

  • صمدی، اسکندر نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

ط

  • طالب زاده، حسین کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

ع

  • عباسی دلوند، شاهین تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • عرب‌زمانی، سمیرا درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • عرب‌مفرد، علی درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • عمادی، آزاده تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

ف

  • فتحعلی، سمیه تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

  • فروغ عامری، امیرحمید احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • فضیلت فر، علی محمد فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

ق

  • قیومی، مسعود کاربرد زبان‌شناسی رایانشی برای پیش‌بینی سطحِ مهارت زبانیِ کتاب‌های درسی زبان‌آموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]

ک

  • کریمی، محمدنبی نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

م

  • محمدزاده، عایشه بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • محمدی، الهام ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • محمدی آچاچلوئی، الهام سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]

  • مدرسی، قاسم تأثیر فعالیت‌های تکلیف‌-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبان‌آموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]

  • مرتضوی، محبوبه به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • مرندی، سوسن رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

  • مشهدی حیدر، داود تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • مصطفائی علائی، مهناز احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • معزی پور، فرهاد تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • معصومی، اعظم ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • مفتون، پرویز بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

ن

  • ناصری، زهره سادات اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

  • نوری نژاد، سپیده تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

و

  • واعظ دلیلی، مهدی تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

ه

  • هادیان، بهرام تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

  • هادی پور فرد، احسان تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

  • همتی، فاطمه به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

ی

  • یاری، آمنه جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیش‌گفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]

  • یزدانی مقدم، مسعود بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]