آ
-
آهنگری، سعیده
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
-
آهور، توران
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
ا
-
ارسخوان، محمد حسین
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
استوار نامقی، سید علی
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
اسدزاده ملکی، نفیسه
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
-
اسدی، فریا
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]
-
اسدی، نادر
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
-
اسفندیاری ده مجنونی، حدیث
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
اسلامی، مهناز
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
اسمعیلی کردلر، مقصود
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
-
افضلی، زهرا
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
-
الاسدی، زینب
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
-
امجدی پرور، علیرضا
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
امیریان، زهرا
جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیشگفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]
-
ایزدپناه، سیروس
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
ب
-
بابایی، عصمت
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
-
باقری نویسی، رضا
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
-
بالغی زاده، ساسان
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]
-
بذرگرزاده، المیرا
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
-
بوالی، محمد
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
-
بیرجندی، پرویز
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
ج
-
جباری، علی اکبر
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
-
جمشیدی، فاطمه
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
-
جویبار، بهاره
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
ح
-
حدائق، بهی
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
حقیقی، مریم
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
خ
-
خرم، فاطمه
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
خسروی، رباب
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
خضری، فاطمه
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
د
-
دشت پیما، ناصر
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
ذ
-
ذوقی، مسعود
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
ر
-
رجبی استرابادی، علی
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
رشتچی، مژگان
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
-
رضایی، کتایون
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
ز
-
زارع، جواد
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
س
-
سروری، سمیه
تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]
-
سعیدی، مسعود
بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]
-
سعیدی، مهناز
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
سعیدی، مهناز
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
ش
-
شریفی، روح الله
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
ص
-
صادقی، سمیه
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
-
صفائی، ابراهیم
ریشهیابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]
-
صفایی اصل، نادر
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
-
صمدی، اسکندر
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
ط
-
طالب زاده، حسین
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
ع
-
عباسی دلوند، شاهین
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
عربزمانی، سمیرا
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
عربمفرد، علی
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
عمادی، آزاده
تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]
ف
-
فتحعلی، سمیه
تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]
-
فروغ عامری، امیرحمید
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
فضیلت فر، علی محمد
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
ق
-
قیومی، مسعود
کاربرد زبانشناسی رایانشی برای پیشبینی سطحِ مهارت زبانیِ کتابهای درسی زبانآموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]
ک
-
کریمی، محمدنبی
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
م
-
محمدزاده، عایشه
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
محمدی، الهام
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
محمدی آچاچلوئی، الهام
سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]
-
مدرسی، قاسم
تأثیر فعالیتهای تکلیف-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبانآموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]
-
مرتضوی، محبوبه
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
-
مرندی، سوسن
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
-
مشهدی حیدر، داود
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
مصطفائی علائی، مهناز
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
معزی پور، فرهاد
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
معصومی، اعظم
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
مفتون، پرویز
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
ن
-
ناصری، زهره سادات
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
-
نوری نژاد، سپیده
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
و
-
واعظ دلیلی، مهدی
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
ه
-
هادیان، بهرام
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
-
هادی پور فرد، احسان
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
-
همتی، فاطمه
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
ی
-
یاری، آمنه
جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیشگفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]
-
یزدانی مقدم، مسعود
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]