آ

  • آزادی‌خواه طعنه‌زن تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • آموزش تماس زبانی فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

  • آموزش زبان به کمک رایانه تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • آموزش زبان تکلیف‌-محور تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • آموزش سنتی تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

  • آموزش مهارت نوشتاری رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

  • آموزش وارونه تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

  • آموزش وارونه تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

ا

  • ابزارهای انسجامی تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • احترام/بی‌احترامی معلمان نسبت به زبان‌آموزان احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • ادغام فناوری درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • ارتقای متنی داده بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

  • ارزیابی پویا-گروهی تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

  • ارزیابی پویای گروهی تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • انتقال فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

  • انگلیسی به عنوان زبان خارجی تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • انواع مذاکره بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • اورهان پاموک سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]

  • اولویت الحاقی بند موصولی نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

ب

  • بحث تأثیر فعالیت‌های تکلیف‌-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبان‌آموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]

  • بررسی میان‌فرهنگی احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • برنامه‌ریزی برخط تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • برنامه‌ریزی راهبردی تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • بند موصولی بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

پ

  • پژوهشگران انگلیسی‌زبان بومی مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]

  • پژوهشگران انگلیسی‌زبان غیر بومی مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]

  • پیچیدگی تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

  • پیدایی جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیش‌گفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

ت

  • تأثیر بینازبانی فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

  • تحلیل حرکت تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

  • تحلیل عاملی تاییدی احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • تحلیل گفتمان تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • تحلیل موضوعی درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • تخیل شاعرانه تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

  • تداعی معنایی نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

  • تعامل معلم- دانشجو تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

  • تفکر انتقادی تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

  • تفکیک‌پذیری ابهام نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

  • تک‌گویی سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]

  • تکلیف بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]

  • تمایل به برقراری ارتباط تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • توانایی درک شنیداری تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • توجه بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

  • توجه بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]

  • تولید برون‌داد زبان‌آموزان بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

  • تیپ شخصیتی ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

ج

  • جنسیت بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

  • جنگ فرهنگی تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • جوزف کمپل سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]

چ

  • چندزبانگی فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

ح

  • حمایت متقارن بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • حمایت‌ نامتقارن بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • حوزه تقریبی رشد تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

خ

  • خطاهای ابهام واژگانی ریشه‌یابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]

  • خطاهای مغایرت مشخصه ریشه‌یابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]

  • خود-ارزیابی به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • خود پنداره تحصیلی تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

  • خودکارآمدی تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

  • خودکارآمدیِ نگارش تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

د

  • دانش راهبردی نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

  • دانش سازماندهی به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • دانش کاربردشناختی به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • دربارة ما تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

  • درک معلم درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • درگیری زبان‌آموز تأثیر فعالیت‌های تکلیف‌-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبان‌آموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]

  • دسته‌بندی کاربرد زبان‌شناسی رایانشی برای پیش‌بینی سطحِ مهارت زبانیِ کتاب‌های درسی زبان‌آموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]

  • دیکته تفسیری تأثیر فعالیت‌های تکلیف‌-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبان‌آموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]

ر

  • راهبردهای شناختی نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

  • راهبردهای فراشناختی نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

  • رسمیت مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]

  • روانی تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

  • رورتی تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • روش همبستگی تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

  • رویکرد اجتماعی-شناختی رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

ز

  • زبان‌آموز فارسی کاربرد زبان‌شناسی رایانشی برای پیش‌بینی سطحِ مهارت زبانیِ کتاب‌های درسی زبان‌آموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]

  • زبان‌آموزی به‌ کمک ‌رایانه تأثیر برنامه‌ریزی برخط و برنامه‌ریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف‌-محور به‌ کمک ‌رایانه بر تمایل زبان‌آموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]

  • زبان‌شناسی کاربردی مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]

  • زیرگام اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

س

  • ساختار بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]

ش

  • شعر محیط‌گرا تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

ص

  • صحت تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

  • صفحة اصلی تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

ط

  • طبیعت تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

ع

  • عدم تقارن حذف-اضافه ریشه‌یابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]

  • عملکرد تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

  • عملکرد نگارش تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]

  • عملکرد نوشتاری تأثیر فعالیت‌های تکلیف‌-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبان‌آموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]

  • عواطف تأثیر فعالیت‌های تکلیف‌-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبان‌آموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]

ف

  • فراگیران زبان انگلیسی احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • فراگیران زبان انگلیسی ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • فراگیری زبان سوم فراگیری نشانه‌گذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]

  • فرامتن جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیش‌گفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]

  • فرسودگی شغلی بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

  • فرم بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]

ق

  • قاعده‌مندی راهبردی نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

ک

  • کارشناسی کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • کارکردهای متصور کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • کدگردانی در کلاس کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • کلاسهای (مهارتهای) زبان کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • کلاسهای موضوعی کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • کلاس وارونه تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

  • کلیدواژه: رمزگردانی تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

گ

  • گام اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

  • گفتار تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]

  • گفت‌وگویی سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]

  • گویشوران فارسی نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

م

  • مؤسسه‌های زبان تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

  • متنیت تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • محور شرارت تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • مدرسان دانشگاه کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]

  • مدل شناختی رایانشی کاربرد زبان‌شناسی رایانشی برای پیش‌بینی سطحِ مهارت زبانیِ کتاب‌های درسی زبان‌آموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]

  • مدل معادلات ساختاری تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]

  • مری اولیور تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]

  • مضمون جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیش‌گفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]

  • مطابقت فاعل و فعل ریشه‌یابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]

  • معلم-ارزیابی به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • معلمان زبان انگلیسی احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]

  • معلمان زبان انگلیسی ایرانی درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

  • معناشناسی نقش تداعی معنایی در ابهام‌زدایی جمله‌های موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]

  • مقالات مروری نظری انگلیسی اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

  • مقدمه جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیش‌گفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]

  • مقیاس پنج بزرگ ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • منطقة مجاور رشد  تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]

  • مهارت شنیداری نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبان‌آموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]

ن

  • ناهمگن تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

  • نتیجه ­گیری اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

  • نجات‌دهنده سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]

  • نزدیکی زمانی-مکانی بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]

  • نظریة زمینه‌ای درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاس‌های درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]

  • نگارش مشارکتی بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]

  • نمایشنامه خداوندگار جهنم تجدید عهد «محور شرارت»: آزادی‌خواه طعنه‌زن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]

  • نوشتار ترکیبی رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

  • نوشتار دانشگاهی رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

  • نوشتار دانشگاهی تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]

  • نوشتار مبتنی بر منابع رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشت‌های اساتید و محدودیت‌های موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]

  • نوع مداخله تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

و

  • وب‌گاه‌ها تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]

  • ویژگی کاربرد زبان‌شناسی رایانشی برای پیش‌بینی سطحِ مهارت زبانیِ کتاب‌های درسی زبان‌آموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]

ه

  • هدف تعاملی اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]

  • همکلاسی-ارزیابی به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت توانایی‌های سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیف‌های شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]

  • همگن تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]

  • هوش عاطفی بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

  • هوش فرهنگی بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کننده‌های فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]

ی

  • یادگیری بررسی ارتقای متنی داده و تولید برون‌داد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]

  • یادگیری زبان به کمک تلفن همراه ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • یادگیری ماشین کاربرد زبان‌شناسی رایانشی برای پیش‌بینی سطحِ مهارت زبانیِ کتاب‌های درسی زبان‌آموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]

  • یادگیری وارونه تأثیر پیاده‌سازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]

  • یادگیری واژگان ارتباط میان تیپ شخصیتی زبان‌آموزان ‌ایرانی و یادگیری واژگان به‌ کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

  • یکپارچگی زیست‌محیطی تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]