آ
-
آزادیخواه طعنهزن
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
آموزش تماس زبانی
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
-
آموزش زبان به کمک رایانه
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
آموزش زبان تکلیف-محور
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
آموزش سنتی
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
-
آموزش مهارت نوشتاری
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
-
آموزش وارونه
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
-
آموزش وارونه
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
ا
-
ابزارهای انسجامی
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
احترام/بیاحترامی معلمان نسبت به زبانآموزان
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
ادغام فناوری
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
ارتقای متنی داده
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
-
ارزیابی پویا-گروهی
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
-
ارزیابی پویای گروهی
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
انتقال
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
-
انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
انواع مذاکره
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
اورهان پاموک
سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]
-
اولویت الحاقی بند موصولی
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
ب
-
بحث
تأثیر فعالیتهای تکلیف-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبانآموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]
-
بررسی میانفرهنگی
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
برنامهریزی برخط
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
برنامهریزی راهبردی
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
بند موصولی
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
پ
-
پژوهشگران انگلیسیزبان بومی
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]
-
پژوهشگران انگلیسیزبان غیر بومی
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]
-
پیچیدگی
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
-
پیدایی
جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیشگفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
ت
-
تأثیر بینازبانی
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
-
تحلیل حرکت
تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]
-
تحلیل عاملی تاییدی
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
تحلیل گفتمان
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
تحلیل موضوعی
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
تخیل شاعرانه
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
-
تداعی معنایی
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
-
تعامل معلم- دانشجو
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
-
تفکر انتقادی
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
-
تفکیکپذیری ابهام
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
-
تکگویی
سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]
-
تکلیف
بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]
-
تمایل به برقراری ارتباط
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
توانایی درک شنیداری
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
توجه
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
-
توجه
بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]
-
تولید برونداد زبانآموزان
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
-
تیپ شخصیتی
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
ج
-
جنسیت
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
-
جنگ فرهنگی
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
جوزف کمپل
سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]
چ
-
چندزبانگی
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
ح
-
حمایت متقارن
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
حمایت نامتقارن
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
حوزه تقریبی رشد
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
خ
-
خطاهای ابهام واژگانی
ریشهیابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]
-
خطاهای مغایرت مشخصه
ریشهیابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]
-
خود-ارزیابی
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
-
خود پنداره تحصیلی
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
-
خودکارآمدی
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
-
خودکارآمدیِ نگارش
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
د
-
دانش راهبردی
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
-
دانش سازماندهی
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
-
دانش کاربردشناختی
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
-
دربارة ما
تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]
-
درک معلم
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
درگیری زبانآموز
تأثیر فعالیتهای تکلیف-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبانآموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]
-
دستهبندی
کاربرد زبانشناسی رایانشی برای پیشبینی سطحِ مهارت زبانیِ کتابهای درسی زبانآموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]
-
دیکته تفسیری
تأثیر فعالیتهای تکلیف-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبانآموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]
ر
-
راهبردهای شناختی
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
-
راهبردهای فراشناختی
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
-
رسمیت
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]
-
روانی
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
-
رورتی
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
روش همبستگی
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
-
رویکرد اجتماعی-شناختی
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
ز
-
زبانآموز فارسی
کاربرد زبانشناسی رایانشی برای پیشبینی سطحِ مهارت زبانیِ کتابهای درسی زبانآموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]
-
زبانآموزی به کمک رایانه
تأثیر برنامهریزی برخط و برنامهریزی راهبردی در آموزش زبان تکلیف-محور به کمک رایانه بر تمایل زبانآموزان به برقراری ارتباط [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
-
زبانشناسی کاربردی
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 7-25]
-
زیرگام
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
س
-
ساختار
بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]
ش
-
شعر محیطگرا
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
ط
-
طبیعت
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
ع
-
عدم تقارن حذف-اضافه
ریشهیابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]
-
عملکرد
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
-
عملکرد نگارش
تأثیر یادگیری وارونه بر مهارت نگارش انگلیسی و خودکارآمدی دانشجویان پزشکی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 161-182]
-
عملکرد نوشتاری
تأثیر فعالیتهای تکلیف-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبانآموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]
-
عواطف
تأثیر فعالیتهای تکلیف-محور (مشارکتی) خروجی بر درگیری زبانآموز در تکالیف نوشتاری [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 81-101]
ف
-
فراگیران زبان انگلیسی
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
فراگیران زبان انگلیسی
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
فراگیری زبان سوم
فراگیری نشانهگذاری جمع انگلیسی در زبان سومِ دانشجویان زبان عربی و فارسی: زبان آموزش برای تأثیر بینازبانی اهمیت دارد [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 65-85]
-
فرامتن
جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیشگفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]
-
فرسودگی شغلی
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
-
فرم
بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]
ق
-
قاعدهمندی راهبردی
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
ک
-
کارشناسی
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
کارکردهای متصور
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
کدگردانی در کلاس
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
کلاسهای (مهارتهای) زبان
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
کلاسهای موضوعی
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
کلاس وارونه
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
-
کلیدواژه: رمزگردانی
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
گ
-
گام
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
-
گفتار
تأثیر رمزگردانی بر صحت، روانی، و پیچیدگی گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان دوم [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 65-80]
-
گفتوگویی
سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]
-
گویشوران فارسی
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
م
-
مؤسسههای زبان
تحلیل حرکتی در وبگاه های مؤسسات زبان انگلیسی: صفحه ی اصلی و درباره ی ما [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 27-47]
-
متنیت
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
محور شرارت
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
مدرسان دانشگاه
کدگردانیهایی که به کار می آیند: کارکردهای متصور کدگردانی اساتید دانشگاه در کلاسهای محتوایی و زبانی دوره کارشناسی رشته انگلیسی در مقابل کلاسهای زبان [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 51-79]
-
مدل شناختی رایانشی
کاربرد زبانشناسی رایانشی برای پیشبینی سطحِ مهارت زبانیِ کتابهای درسی زبانآموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]
-
مدل معادلات ساختاری
تأثیر تعامل معلم- دانشجو و خود-پنداری تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 225-245]
-
مری اولیور
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]
-
مضمون
جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیشگفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]
-
مطابقت فاعل و فعل
ریشهیابی خطاهای مربوط به مطابقتِ شمار در فراگیران سطح متوسط-پیشرفتة زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 137-160]
-
معلم-ارزیابی
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
-
معلمان زبان انگلیسی
احترام (بی احترامی) مدرسان نسبت به فراگیران زبان انگلیسی: ایجاد یک مدل میان فرهنگی [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 87-114]
-
معلمان زبان انگلیسی ایرانی
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
-
معناشناسی
نقش تداعی معنایی در ابهامزدایی جملههای موصولی در زبان فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 247-261]
-
مقالات مروری نظری انگلیسی
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
-
مقدمه
جنسیت و پیدایی فرامتنی: بررسی موردی پیشگفتارهای مترجمان [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 49-63]
-
مقیاس پنج بزرگ
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
منطقة مجاور رشد
تأثیر ارزیابی پویای گروهی رایانشی بر درک مطلب شنیداری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دو جنسیت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 205-224]
-
مهارت شنیداری
نقش سطح مهارت شنیداری در توانش راهبردی زبانآموزان ایرانی [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 103-122]
ن
-
ناهمگن
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
-
نتیجه گیری
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
-
نجاتدهنده
سیاه به عنوان قهرمانی نجات بخش در نام من قرمز [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 7-26]
-
نزدیکی زمانی-مکانی
بررسی تاثیر تغییر سطح دشواری تکلیف روایی بر تمرکز توجه یادگیرندگان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 125-148]
-
نظریة زمینهای
درک آموزشی معلمان زبان انگلیسی ایرانی از نقش ادغام فناوری در کلاسهای درسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 111-136]
-
نگارش مشارکتی
بررسی انواع مذاکره فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در نگارش با الگوهای یادگیری حمایتی متفاوت [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 95-110]
-
نمایشنامه خداوندگار جهنم
تجدید عهد «محور شرارت»: آزادیخواه طعنهزن و خداوندگار جهنم شپرد [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 49-64]
-
نوشتار ترکیبی
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
-
نوشتار دانشگاهی
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
-
نوشتار دانشگاهی
تحلبل متنیت در مقالات تفسیری فراگیران زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 81-101]
-
نوشتار مبتنی بر منابع
رویکردی اجتماعی-شناختی به آموزش نوشتار مبتنی بر منابع: برداشتهای اساتید و محدودیتهای موجود [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 7-30]
-
نوع مداخله
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
ه
-
هدف تعاملی
اهداف تعاملی در بخش نتیجه گیری مقالات مروری نظری انگلیسی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 27-50]
-
همکلاسی-ارزیابی
به کارگیری ارزیابی جایگزین برای تقویت تواناییهای سازماندهی و کاربردشناختی در تکلیفهای شفاهی: بررسی بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 53-71]
-
همگن
تاثیر نوع گروه بندی و نوع مداخله در ارزشیابی پویای گروهی بر بهبود مهارت شنیداری فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 4، 1401، صفحه 103-124]
-
هوش عاطفی
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
-
هوش فرهنگی
بررسی هوش فرهنگی و هوش عاطفی به عنوان پیش بینی کنندههای فرسودگی شغلی مابین معلمان زبان انگلیسی عراقی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 73-92]
ی
-
یادگیری
بررسی ارتقای متنی داده و تولید برونداد در رابطه با توجه به بندهای موصولی انگلیسی: مورد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 7-27]
-
یادگیری زبان به کمک تلفن همراه
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
یادگیری ماشین
کاربرد زبانشناسی رایانشی برای پیشبینی سطحِ مهارت زبانیِ کتابهای درسی زبانآموزانِ فارسی [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 29-52]
-
یادگیری وارونه
تأثیر پیادهسازی مدل کلاس وارونه بر تفکر انتقادی و عملکرد فراگیران زبان انگلیسی ایرانی در یادگیری دستور زبان [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 183-204]
-
یادگیری واژگان
ارتباط میان تیپ شخصیتی زبانآموزان ایرانی و یادگیری واژگان به کمک تلفن همراه [دوره 6، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
-
یکپارچگی زیستمحیطی
تخیل شاعرانه در ارتباط با طبیعت: بررسی موردی اشعار منتخب مری الیور [دوره 6، شماره 2، 1401، صفحه 31-47]